Gjest TINELINE Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er ei jente på 11år og det blør i rumpa mi.. :'( Jeg er veldig redd.. Jeg tør ikke snakke med noen om det!! HVA SKJER? DØR JEG??? PS.det er rent blod..
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Nei, du dør ikke Er du sikker på at det er fra rumpa det blør? Kanskje du har fått mensen?
Gjest TINELINE Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Ja jeg er super sikker! Hvis det hadde vært mensen hadde det vell bare rent ut ? Men nå er det bare der.. Jeg er super reedd!!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Så du får (litt eller mye?) blod på papiret da du tørker deg? Kan være at du har fått et lite sår der som blør, akkurat som et sår hvorsomhelst ellers. Kan du ikke si fra til mammaen din? Selv om det er litt flaut?
Gjest TINELINE Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Det er bare litt .. Nei jeg vill ikke Det svir litt også..
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Da synes jeg at du skal slappe av en stund og se om det går over. Det skjer innimellom at huden blir sår av å tørke seg, også blir det et lite sår der som blør, akkurat som et vanlig så på en finger eller på kneet Slike vanlige sår har jo lett for å svi, så det er normalt. Det er ingen grunn til å bli redd. Kanskje du kan ta et lite speil og se deg selv der nede? Så ser du om du klarer å se hvor blodet kommer fra. Mest sannsynlig er det bare et lite sår der, som vil gro av seg selv.
Gjest LINETINE Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Okei. Jeg får vell stole på deg.. Takk for hjelpa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå