Gjest Tiia Maria Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tror jeg kanskje har fått en hemoroide. Det er ikke spes vondt når jeg går på do, men når jeg kniper rompeballene sammen, er de som å klemme på en blåflekk.. Det er ikke blod i avføringen. Jeg har sjekket med speil, og jeg har en liten utposing som er rar og ta på, en klomp på en måte. Har sett hemoroider før åp jobb, men da har det liksom vært tapper som har honge ut av åpningen... Har jeg fått hemoroider? Jeg er jo bare 24 år! Hva gjør jeg nå?
Svingen Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Det er godt mulig dette er en hemodoide. De kommer i mange fasonger og former. Ta en tur til legen, eller kjøp deg en god hemoroidekrem på apoteket
Gjest Nuppa_ Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Alle kan få det, spesielt hvis de sliter med hard mage... Eller sitter leenge på do.
Svingen Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Eller etter analsex. Endret 23. oktober 2011 av Svingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå