Gjest rb Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 jeg har hatt mensen i ca 2 år nå, og den har begynt å bli regelmessig. jeg har alltid fått den rundt den 5, men ikke denne gangen. så på den 20. fikk jeg "mensen" men det var ganske rart, fordi jeg fikk ikke noe vondt(noe jeg har pleid å fått), og jeg har ikke blødd noe særlig mye, har holdt med litt papir\truseinnlegg i trusa(jeg pleier å blø ganske mye). Er dette mensen, eller er det en slags blødning som kan være farlig? Og nei, jeg har ikke hatt sex. er bare 15 Takk for all hjelp på forhånd!
Gjest D_flatmajor Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Du vet sikkert at du ikke må se på svar fra et forum som likeverdig med svar fra en lege eller helsesøster,men nå har jeg sagt det uansett. Det trenger ikke å bety noe. Jeg ville sett det an en mnd. til, og hvis du fortsatt er bekymra da, så ville jeg dratt til legen. Ikke stress.
Panama Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Mensen kan være litt uregelmessig de første årene en menstruerer, så det trenger ikke å bety særlig mye. Smør deg med tålmodighet så får du se etterhvert for det går seg til. Er du bekymret ta en prat med helsesøster på skolen
Athene Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Dette høres helt normalt ut. Alle kvinner opplever en uregelmessig syklus innimellom, selv om de er helt regelmessige ellers. Om blødningen din bare er en liten mellomblødning eller mensen er ikke så viktig, det høres ut som om det er en liten mellomblødning, og ikke den normale blødningen som kommer 14 dager etter eggløsning. Dersom mensen din ikke kommer tilbake som vanlig i løpet av 1-2 måneder, eller dersom du opplever smerter eller noe annet unormalt, må du kontakte lege. I alle tilfeller anbefaler jeg at du snakker med moren din om dette, hun har mange års erfaring og kan sikkert hjelpe deg mer enn noen her inne kan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå