Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, da er det jo enda mindre grunn til å kritisere han for "å stå fram med det" eller sette spørsmål ved det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei' date=' da er det jo enda mindre grunn til å kritisere han for "å stå fram med det" eller sette spørsmål ved det.[/quote']

Vet ikke om han har uttalt seg direkte - men hvertfall hans agent/pressetalskvinne eller hva nå rollen er - så er det en dame som har uttalt seg på vegne av han.

Men jeg bare lurte litt på det - ser ikke på det som noe problem.

Det er helt greit og normalt for meg at han får barn - så sånt sett hadde man ikke trengt å nevne noe som helst om saken.

Skrevet

Men jeg bare lurte litt på det - ser ikke på det som noe problem.

Det er helt greit og normalt for meg at han får barn - så sånt sett hadde man ikke trengt å nevne noe som helst om saken.

Nei, jeg mente egentlig ikke at du mente det var ett problem, bare utrykte meg litt ullent kanskje. sorry.

Eller er jeg enig i at det er rimelig uinteressant om han skal ha barn eller ikke. Hyggelig selvfølgelig, for han, men nyhetsverdien i det hele er meg revnende likegyldig.

Skrevet

Så på forsiden av Se & Hør (eller den andre som ligner, hukser ikke hvem av de det var) at han har benyttet seg av surrogat mor i USA.

Og hvis det står i Se & Hør, ja da må det jo være sant........ :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg gidder ikke å gratulere Arve.

Deler slettet.

Tusenfryd - moderator

• 3 uker senere...
Skrevet

Syns det er flott når et barn som er ønsket er på vei jeg, uansett hvem som nå skal ha barnet. Arve blir da sikkert en like god far som mange andre han :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Anne Holt sa på Først og Sist at hun er infertil, så henne er det jaffal ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...