Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 har en følesse av hat jeg har sopp i nesen var hos legen sa at jeg ikke hadde lukte sans men sa ikke noe om sopp grunn av at leger har en til dens koble av om en nevner det ikke alle men noen. fik time hos øre nese og hals var det dumt.
Svingen Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 hmmm. Dette var det ikke lett å skjønne noe av.. Men du føler hat mot denne soppen? Eller mot legen? Spør du om det var dumt at du fikk time hos spesialist? Har har aldri hørt om sopp i nesen før...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 hmmm. Dette var det ikke lett å skjønne noe av.. Men du føler hat mot denne soppen? Eller mot legen? Spør du om det var dumt at du fikk time hos spesialist? Har har aldri hørt om sopp i nesen før... nei jeg var for rask sende den inn hat skal verre at. du kan ha sopp få sopp alle plasser i kroppen. nei jeg spør om det er dumt at jeg ikke nevnte soppen.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Det er ikke lett å forstå hva du skriver, så jeg har prøvd å renskrive teksten. Er det dette du vil frem til, eller tar jeg helt feil? Jeg har en følelse at jeg har sopp i nesen. Jeg var hos legen og sa at jeg ikke hadde luktesans, men jeg sa ikke noe om sopp på grunn av at leger har en tendens til å koble av om en nevner det. Ikke alle, men noen. Jeg fikk time hos øre nese hals. Var det dumt?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Det er ikke lett å forstå hva du skriver, så jeg har prøvd å renskrive teksten. Er det dette du vil frem til, eller tar jeg helt feil? Jeg har en følelse at jeg har sopp i nesen. Jeg var hos legen og sa at jeg ikke hadde luktesans, men jeg sa ikke noe om sopp på grunn av at leger har en tendens til å koble av om en nevner det. Ikke alle, men noen. Jeg fikk time hos øre nese hals. Var det dumt? ja det var rett det.
Gjest grønnfi Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Så snilt å oversette AB :gjeiper: Gjest, kan du ikke bare spørre spesialisten når du skal dit da? De vet vel mer om slike ting uansett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå