Gå til innhold

Tenner på pene hender


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, tenner jeg på pene manne-hender. Det jeg lurer på er om det er noen andre som gjør det også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke alene. Jeg kan bli veldig satt ut av pene mannehender :) Vet ikke helt hva som gjør hendene pene, men at de ikke er skitne og fillete er godt på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenner på pene hender. Heldigvis får jeg selv masse skryt for å ha pene hender, så da kan jeg trygt stille krav tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva damene mener med pene mannehender? Er det for eksempel lov med kraftige blodårer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser etter pene mannehender. :enig:

Ser ofte på hender, føtter(selv om det er sko på) og nese. Det er noe der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å finne på nettet, men her var det et par dine mannehender - her.

Jeg liker når mannehendene er velstelte. At de er rene og fine og at neglene er fine. At man har tatt vare på fingrene og neglene. Tenker ikke på lange negler, men at neglene er korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i hender. Helst litt grove og kraftige. :)

Signerer, men med vekt på litt grove og kraftige. Liker ikke slike massive arbeidshender, men heller ikke slike feminine slanke hender. En ting midt i mellom. Vanskelig å beskrive sexy hender :P

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenner heller på at hendene er myke inni, enn utseende. Når en "ny mann" holder meg i hånden og jeg kjenner mykheten inni hånden eller myke fingertupper da kiler det i hele kroppen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns store hender er ganske sexy. Men jeg tenner ikke spesielt på det. Selv har jeg hender som ser ut som en gammel dame sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene mine er lange og slanke. Er visst helt ubrukelig :(

Godt vi er forskjellige og liker ulike ting da.. Helt sikker mange som foretrekker slike hender som du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Nei, du er ikke alene. Jeg kan bli veldig satt ut av pene mannehender :) Vet ikke helt hva som gjør hendene pene, men at de ikke er skitne og fillete er godt på vei.

Fillete hender, hvordan ser de ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene mine er lange og slanke. Er visst helt ubrukelig :(

Absolutt ikke ubrukelige, Katten. Lange og slanke er pent. :)

Ellers bærer vel hendene, til en viss grad, preg av hva man driver med til daglig. Jeg mener, om man sitter på kontor eller om man er kroppsarbeider.

For meg er ikke utseende på hendene så viktig bare de er gode og eieren vet hvordan de skal brukes. ;)

Og som Belladonna lurer jeg også hva som er fillete hender. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenner på store og kraftige arbeidshender med masse synlige blodårer. Jo større jo bedre. Helst litt ru, som om de har hogget ved i 14 dager. Mmmmmmm Og faktisk store føtter også, synes det er sexy når menn bruker f.eks 45 i sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja tenner på store og kraftige arbeidshender med masse synlige blodårer. Jo større jo bedre. Helst litt ru, som om de har hogget ved i 14 dager. Mmmmmmm Og faktisk store føtter også, synes det er sexy når menn bruker f.eks 45 i sko.

Uten øks? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva damene mener med pene mannehender? Er det for eksempel lov med kraftige blodårer?

Utvidede blodårer på en manns hender syns jeg kan være veldig tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...