AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Hei alle sammen! Kjæresten min har i alle år hatt dårlig ånde, noe som til tider har ført til at han har vært ubehagelig å kline med. Jeg har brukt tanntråd siden jeg var liten og prøver å frelse så mange jeg kan. Kjæresten min var ikke interessert helt til han ble lei maset mitt og prøvde. Med en gang han begynte mellom tennene ble den dårlige ånden hans kjempesterk og jeg fikk han til å lukte på tanntråden selv. Fy som det stinka! Så om du er redd for at du har dårlig ånde, bruk tanntråd mellom alle tennene og lukt på den etterpå. Naaam, råtnende matrester! Ånden til kjæresten min er ikke vond i det hele tatt lenger nå som han bruker tanntråd daglig 3
Gjest Tannpleieren Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Er nok ikke matrester som gir dårlig åmde, bruker man ikke tanntråd så blir/ kan tannkjøttet bli betent, og man kan utvikle gingivitt (tannkjøttbetennelse). Flere har dette uten at de selv skjønner det. Gir dårlig ånde, rødt, hovent og lett blødende tannkjøtt. Kan bli så ille at tannkjøttet trekker seg mer og mer tilbake og tennene kan blir løse og løsne helt. Mvh. Tannpleieren. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Han hadde ikke tannkjøttproblemer, bare trange tenner der matrester og plakk ble liggende og lukte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå