AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Har de siste par dagene hatt mye, hvit utflod, og kløe i underlivet. Kløen er ikke inni selve skjeden, men rundt åpningen liksom. Hva kan det være? Sopp? Noe annet?
Gjest badeand1 Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Det høres ut som sopp, ja. Du kan få kjøpt canesten reseptfritt på apoteket. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Ta deg en tur til legen, kanskje? Eller så kan du jo kjøpe en kur mot soppinfeksjon på apoteket selv, og har det ikke hjulpet etter en uke, så ta legen da? Det skader i hvert fall ikke å prøve kuren. Har selv gjort det av og til for å være sikker, hehe. Hvis du vasker deg med for sterk såpe nedentil, kan dette også være årsaken. Bytt i så fall til Dr. Greve eller lignende. Lykke til da.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 TS her. Takk for svar. Er nok sopp ja. Har hatt det en gang før, men det er mange år siden, så jeg husker liksom ikke helt hvordan det var... Vasker meg med Asan som regel, eller bare vann, og bruker heller ikke bind/tamponger (bruker menskopp, trodde det skulle være rustet mot sopp da?). Har akkurat hatt mensen, kanskje koppen har gitt meg sopp? I så fall Ja, ja, får prøve å kjøpe en soppkur til uka i alle fall.
Gjest Anonym Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Har selv det nå. men jeg tror jeg er gravid pga mye hvit utflod og kløe. for etter jeg hadde sex såå kom dey mye utflod dagen etter. tror noen jeg er gravid? elle sopp?
Gjest badeand1 Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Har selv det nå. men jeg tror jeg er gravid pga mye hvit utflod og kløe. for etter jeg hadde sex såå kom dey mye utflod dagen etter. tror noen jeg er gravid? elle sopp? Ta en test.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå