AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 hei jeg lurer på hvordan dere organiserer listene og hvordan dere får gjort alt dere skriver på listene?
Gjest Eurodice Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 hei jeg lurer på hvordan dere organiserer listene og hvordan dere får gjort alt dere skriver på listene? Hva slags lister snakker du om? 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 lister over ting som skal gjøres, eller handlelister, eller ønskelister, vil gjøre, må gjøres, vaske lister ol
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Vel, jeg skriver handlelister. Og når jeg er i butikken, så går jeg fra reol til reol, og sjekker lista hver gang. Dermed får jeg med meg alt jeg trenger. Men det hender at jeg glemmer noe når jeg skriver lista. Seriøst, hvilke lister snakker du om?
kaprifolen Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Handlelisten er på kjøkkenbenken. Har en egen notatbok for bøker jeg har sett/hørt om/lest om, som jeg ønsker meg. Har en annen notatbok med gaveideer, innkjøpte julegaver og ønskelister. Begge bøkene er i bokhylla. Lister over musikk jeg skal laste ned, har jeg lagret i et notat på pc'en. Krysser av for utført/innkjøpt! Gjøremålslister for hverdagslige ting ligger på kjøkkenøyen, stor ting (som bytte vindu, kjøpe nytt våpenskap, bygge carport etc) henger på kjøleskapet. 1
Gjest Consensio Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har handleliste på mobilen. Veldig greit for man kan slette varene ved bare å trykke på dem etterhvert som man handler dem. (en app som er lastet ned altså) Har en ønskeliste hengende på kjøleskapet med ting jeg gjerne vil ha. Musikk og filmer jeg vil høre/se skriver jeg ned i notatene på mobilen så jeg ikke glemmer det Hvordan man får det gjort? man bare gjør det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå