Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 slik for du drømme kroppen. 1 kast baderoms vekta 2 bruk speilet som er det beste så lenge du ikke har et får skrud kropps bilde. 3 bruk mål bånd får se om du har sunt mål 4 om du har ett får skudd kropps bilde så får du ikke drømme kroppen om du skulle ha drømme kroppen i andres øyne. 5 drømme kroppen fines ikke 1
Gjest Rastl0s Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Du motsier deg selv, og du har en haug av skrivefeil. Hva er poenget ditt?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Du motsier deg selv, og du har en haug av skrivefeil. Hva er poenget ditt? les mellom linjene poenget er at det kommer på øye som ser og hvordan du sel ser deg. du trenger ikke si til meg at jeg har skive feil jeg har auditiv dysleksi så jeg regner med det.
The Kitten Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg skjønte ikke helt hva konklusjonen din ble, ts?
Gjest Rastl0s Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Endret 22. oktober 2011 av Rastl0s
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Mellom linjene er det helt blankt Ikke gjør deg dummere enn du er. TS, om du har dysleksi går jeg ut fra at du har hjelpemidler som kan hjelpe deg med å skrive tekster uten så mange feil. Det tar tid, men teksten vil være mye lettere for lesere å forstå.
Gjest MorAase Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Mellom linjene er det helt blankt Mellom linjene ligger uvurderlig kilde til kunnskap. Om du ikke vil se den så får du et trist hodet til slutt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå