Gå til innhold

Din innstilling til sex

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men den tar jo bare GULV... det er jo bare en ørliten brøkdel av alt som trenger å støvtørkes, for ikke å snakke om hvor raskt og enkelt det er å støvsuge/vaske gulv uansett.

Ingenting som fjerner alt støvet bak bøkene i bokhylla, oppå dørkarmer, rundt alle pynteting etc med andre ord :(

Gjest Eurodice
Skrevet

Men den tar jo bare GULV... det er jo bare en ørliten brøkdel av alt som trenger å støvtørkes, for ikke å snakke om hvor raskt og enkelt det er å støvsuge/vaske gulv uansett.

Ingenting som fjerner alt støvet bak bøkene i bokhylla, oppå dørkarmer, rundt alle pynteting etc med andre ord :(

Dette tenkte jeg også på, men du kom meg i forkjøpet. Etter min erfaring er det nettopp alt dette tidkrevende småplukket menn ikke "ser".

Skrevet

Jeg har sex fordi jeg har lyst og fordi det er en handling mellom to som elsker hverandre. Det er slik jeg ser det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Alle punktene dine Steinar- er jo helt patetiske synes jeg. Har du virkelig så dårlige erfaringer med sex og kvinner ? Høres slik ut.

Jeg har sex forde jeg er kåt og vil ha han der og da. Er jeg ikke kåt, har jeg aldri sex.

JEG føler meg nesten litt takknemlig av og til , for at han orket jobben å knulle meg ...he he Du skjønner- min X var ikke verdens mest virille fyr. Jeg hadde faktisk sterkere sexlyst enn min X mann. Så jeg følte meg ofte takknemlig for at han imøtekom min lyst. Når jeg ville ha han. Jeg merker jo på han om han synes det er slitsomt å ha sex med meg eller om han er full av iver og energi selv...

Ingen av dine punkter passer meg i hvertfall.

Ja, det er patetisk å forvente takknemlighet.

Men innstillingen forekommer faktisk.

Forøvrig er det å føle takknemlighet noe helt annet enn å forvente takknemlighet.

Skrevet

Når du har hatt sex, er dette da:

1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for?

2. Noe du mener at du skal være takknemlig for?

3. Noe du bare gjorde av plikt?

4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittighet?

Interessant å se hva folk generelt sett tenker om dette ettersom mitt inntrykk er at mange kvinner mener at mannen skal være takknemlig.

Så det mest interessante er da egentlig hva som gjelder for et flertall.

For noen merkelige alternativ...

Du mangler jo:

5. Noe du gjorde fordi du var kåt?

Jeg krysser av for den.

Skrevet

Jeg mener at det er en fin 2'er fordi jeg føler meg så takknemmelig for at han vil ha meg og for at ting fungerer. :D

Håper også at han er takknemmelig. :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg føler av og til takknemlighet etter en bra natt. Takknemlighet fordi jeg er sammen med en mann som jeg har en fantastisk kjemi med. Jeg føler også takknemlighet når jeg er kjempesliten og han gir meg egosex uten å forvente noe tilbake. På samme måte går jeg ut ifra at han er takknemlig når jeg gjør det samme.

Jeg har ikke sex av plikt.

Jeg kan godt gi han "spesialbehandling" hvis jeg vet at jeg har oppført meg som en kjerring, men jeg gjør det ikke hvis jeg ikke er kåt i utgangspunktet.

Men det er jo en drøss av alternativer som mangler her.

Her er for eksempel Lily's liste over grunner til å ha sex, fra How I Met Your Mother: Min lenke :opplyser:

Endret av Raindrops
Skrevet

Jeg har bare sex fordi jeg må fortelle at jeg er normal som alle andre.

Skrevet (endret)

5. Noe du gjorde fordi det er godt.

Endret av chikako
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg har sex for å ikke legge alle eggene mine i samme kurv

Skrevet

Jeg har sex for å ikke legge alle eggene mine i samme kurv

Har du egg??? :gjeiper:

Gjest MorAase
Skrevet

Om du har et hjem fullt av nips som samler støv så er det din egen feil. Ellers så blir det ikke særlig med støv andre steder når det støvsuges grundeig hver eneste dag. Det tar flere uker før en ser antydning til støv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...