Steinar40 Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Når du har hatt sex, er dette da: 1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for? 2. Noe du mener at du skal være takknemlig for? 3. Noe du bare gjorde av plikt? 4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittighet? Interessant å se hva folk generelt sett tenker om dette ettersom mitt inntrykk er at mange kvinner mener at mannen skal være takknemlig. Så det mest interessante er da egentlig hva som gjelder for et flertall.
chikako Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Når du har hatt sex, er dette da: 1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for? Nei 2. Noe du mener at du skal være takknemlig for? Nei 3. Noe du bare gjorde av plikt? Nei 4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittighet? Nei Interessant å se hva folk generelt sett tenker om dette ettersom mitt inntrykk er at mange kvinner mener at mannen skal være takknemlig. Så det mest interessante er da egentlig hva som gjelder for et flertall.
Gjest MorAase Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Det er da en klar 3'er. Hvordan kan det være noe annet?
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 Det er da en klar 3'er. Hvordan kan det være noe annet? Tja, det kan du si. Utvilsomt har det alltid vært veldig vanlig ihvertfall. Imidlertid tror jeg at det er mindre vanlig i dag enn det har vært i tidligere tider.
smilo Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Hvis jeg hadde blitt spurt om dette for 1 år siden så hadde jeg svart 4, 3 og 1 i den rekkefølgen Men nå er ingen av alternativene aktuelle. Nå er det fordi vi begge vil og har lyst. Ingen grunn til takknemlighet, selv om jeg gjerne kan takke for en herlig opplevelse. :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Hvis jeg hadde blitt spurt om dette for 1 år siden så hadde jeg svart 4, 3 og 1 i den rekkefølgen Men nå er ingen av alternativene aktuelle. Nå er det fordi vi begge vil og har lyst. Ingen grunn til takknemlighet, selv om jeg gjerne kan takke for en herlig opplevelse. :gjeiper: Nettopp. Et særdeles vesentlig poeng at dette ofte vil være helt situasjonsbetinget. Men ikke alltid. Endret 22. oktober 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for? Ja 2. Noe du mener at du skal være takknemlig for? Ja 3. Noe du bare gjorde av plikt? Nei 4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittighet? Nei
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for? Som regel nei. Noen ganger ja. Dersom jeg er svært sliten og egentlig ikke har lyst, men gir en BJ for å være hyggelig, så regner jeg med han er takknemlig. Men det betyr ikke at jeg forventer tjenester tilbake. Jeg vil selv være takknemlig dersom f.eks mannen egentlig ikke liker å slikke, men slikker meg fordi jeg liker det. Logisk. 2. Noe du mener at du skal være takknemlig for? Generelt nei. Men innimellom er det greit å tenke hvor heldig man er som har et funksjonelt og velfungerende sexliv, så ja, litt takknemlig skal begge parter være, inkl meg selv. Og som eksempelet med slikking i forrige avsnitt, så finnes det noen ganger der jeg av og til sier "takk"! 3. Noe du bare gjorde av plikt? Aldri. Jeg gjør det fordi jeg har lyst eller fordi jeg vil være en hyggelig person. 4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittigihet? Som regel nei. Men det har hendt. Og det hjelper! PS: Jeg føler meg litt provosert av poenget ditt av en eller annen grunn. Tror neppe det er sånn at det funker og svare bare "ja" eller "nei" på spørsmålene, spesielt dersom man er i fast forhold. Sex kan være så mange forskjellige ting, og det er ikke alltid man har sex bare fordi begge partene er kåte og har lyst (selv om dette er noe de fleste liker å påastå). Det er et velkjent fenomen at lysten kan være forskjellig, og som regel kjæsjer lystperiodene. Da er det om å gjøre å se den andres behov, og sette sine behov eller ikke-behov til side. Dette gjelder for begge parter. Slutter man å ha sex, så vil forholdet dø sakte men sikkert.
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2011 PS: Jeg føler meg litt provosert av poenget ditt av en eller annen grunn. Tror neppe det er sånn at det funker og svare bare "ja" eller "nei" på spørsmålene, spesielt dersom man er i fast forhold. Sex kan være så mange forskjellige ting, og det er ikke alltid man har sex bare fordi begge partene er kåte og har lyst (selv om dette er noe de fleste liker å påastå). Det er et velkjent fenomen at lysten kan være forskjellig, og som regel kjæsjer lystperiodene. Da er det om å gjøre å se den andres behov, og sette sine behov eller ikke-behov til side. Dette gjelder for begge parter. Slutter man å ha sex, så vil forholdet dø sakte men sikkert. Dead or alive? Sorry, kunne bare ikke dy meg
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Dead or alive? Sorry, kunne bare ikke dy meg Det må bli opp til andre å avgjøre
Gjest Eurodice Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Ingen av punktene passer for meg. Jeg har sex fordi jeg har lyst. På den annen side er det slett ikke alltid det er en mann tilgjengelig når jeg skulle føle lyst, i og med at jeg ikke lever i et forhold for tiden . Endret 22. oktober 2011 av Belladonna
Temerity Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg verken føler eller ønsker takknemlighet i forbindelse med sex. Det hender jeg har sex med min mann selv om jeg ikke hadde spesielt lyst i utgangspunktet, men det er verken av pliktfølelse eller dårlig samvittighet - men fordi jeg vet at sex alltid er godt når man først kommer igang. Nå må det sies at det skjer meget sjelden, da jeg har en usedvanlig sexy mann. 1
lys Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 Når jeg har hatt sex så har jeg gjort det fordi jeg har hatt lyst og fordi jeg har ville være grei. Som i at jeg noen ganger har hatt sex uten at jeg initialt hadde noe spesielt lyst, men fordi jeg har visst at det for eksempel var gått en hel uke siden sist gang og fordi jeg vet at det tross alt blir veldig al right når man først kommer i gang. Forhold er gi og ta, av og til må man ofre seg litt. Og det er lov å være takknemlig, enten det gjelder at man har fått en blow job eller partneren har vasket huset. Problemet som jeg tror kan oppstå i en del forhold er at det er et misforhold her - sex er mer tilgjengelig for kvinner generelt mens mange damer er flinke til å holde heimen ren. Jeg synes ikke det er sånn at mannen skal gå rundt å være takknemlig hver gang han får dyppet den litt, men han bør jo heller ikke forvente å bli skrytt opp i skyene bare fordi han fant frem støvkosten en dag. (noen menn gjør jo det!) 1
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #14 Skrevet 22. oktober 2011 Når jeg har hatt sex så har jeg gjort det fordi jeg har hatt lyst og fordi jeg har ville være grei. Som i at jeg noen ganger har hatt sex uten at jeg initialt hadde noe spesielt lyst, men fordi jeg har visst at det for eksempel var gått en hel uke siden sist gang og fordi jeg vet at det tross alt blir veldig al right når man først kommer i gang. Forhold er gi og ta, av og til må man ofre seg litt. Og det er lov å være takknemlig, enten det gjelder at man har fått en blow job eller partneren har vasket huset. Problemet som jeg tror kan oppstå i en del forhold er at det er et misforhold her - sex er mer tilgjengelig for kvinner generelt mens mange damer er flinke til å holde heimen ren. Jeg synes ikke det er sånn at mannen skal gå rundt å være takknemlig hver gang han får dyppet den litt, men han bør jo heller ikke forvente å bli skrytt opp i skyene bare fordi han fant frem støvkosten en dag. (noen menn gjør jo det!) Spot on!
Gjest MorAase Skrevet 22. oktober 2011 #15 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg synes ikke det er sånn at mannen skal gå rundt å være takknemlig hver gang han får dyppet den litt, men han bør jo heller ikke forvente å bli skrytt opp i skyene bare fordi han fant frem støvkosten en dag. (noen menn gjør jo det!) Mens andre menn er såpass smarte at de finnr opp maskiner som tar seg av den biten. Det alene er god grunn til å sette pris på at menn finnes
Gjest otrivin Skrevet 22. oktober 2011 #17 Skrevet 22. oktober 2011 1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for? Nei? 2. Noe du mener at du skal være takknemlig for? Nei? 3. Noe du bare gjorde av plikt? Nei 4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittighet? Nei
womenwomen Skrevet 22. oktober 2011 #18 Skrevet 22. oktober 2011 Når du har hatt sex, er dette da: 1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for? 2. Noe du mener at du skal være takknemlig for? 3. Noe du bare gjorde av plikt? 4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittighet? Interessant å se hva folk generelt sett tenker om dette ettersom mitt inntrykk er at mange kvinner mener at mannen skal være takknemlig. Så det mest interessante er da egentlig hva som gjelder for et flertall. Alle punktene dine Steinar- er jo helt patetiske synes jeg. Har du virkelig så dårlige erfaringer med sex og kvinner ? Høres slik ut. Jeg har sex forde jeg er kåt og vil ha han der og da. Er jeg ikke kåt, har jeg aldri sex. JEG føler meg nesten litt takknemlig av og til , for at han orket jobben å knulle meg ...he he Du skjønner- min X var ikke verdens mest virille fyr. Jeg hadde faktisk sterkere sexlyst enn min X mann. Så jeg følte meg ofte takknemlig for at han imøtekom min lyst. Når jeg ville ha han. Jeg merker jo på han om han synes det er slitsomt å ha sex med meg eller om han er full av iver og energi selv... Ingen av dine punkter passer meg i hvertfall. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #19 Skrevet 22. oktober 2011 Når du har hatt sex, er dette da: 1. Noe du mener den andre skal være deg takknemlig for? Overhode ikke 2. Noe du mener at du skal være takknemlig for? Overhode ikke 3. Noe du bare gjorde av plikt? 4. Noe du bare gjorde pga dårlig samvittighet? Svarer her under ett. Jeg har hatt sex flere ganger uten å ha hatt så lyst, men følt at jeg burde pga lenge siden sist. Dette er i forhold. Interessant å se hva folk generelt sett tenker om dette ettersom mitt inntrykk er at mange kvinner mener at mannen skal være takknemlig. Så det mest interessante er da egentlig hva som gjelder for et flertall.
Gjest D_flatmajor Skrevet 22. oktober 2011 #20 Skrevet 22. oktober 2011 1. Nei 2. Nei 3. Nei 4. Nei La meg legge til at jeg hadde ledd meg ihjel om noen syntes jeg skulle være takknemlig for at de ville ha sex med meg eller gjorde det av plikt. Da er de stakkarslige, sytete og ikke i stand til å kommunisere. Evnt. alle tre. Selv gjør jeg kun det jeg føler for selv, og ville aldri forventa noe annet tilbake heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå