AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Heihei! Jeg er 1.70 høy, veier 70. Jeg bruker 44 i bukse, m i genser og 75 E-F i bh. Har jeg store pupper? Er jeg overvektig/tykk eller lubben? Takker for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Tja..tykk vil jeg ikke si! Litt smålubben kanskje? Og store pupper har du jo, men det trenger vel ikke være noe negativt
Gjest Katten. Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Umulig å vite hvordan du egentlig bærer vekten uten å se bilder.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er 1.72 og 67 kg, nesten samme som deg. Bruker 29 i waist evt small/medium i andre bukser. Medium i topper. 75C i bh.... og jeg er slank. Flat mage, stramme lår og overarmer. Trener du? Jeg trener 4-5 ganger i uka, cardio og styrke. Hvis du ikke trener så kan det være derfor du lurer på om du er tykk...
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 la meg gjete du er slank rundt livet muligens flat mage den tar jeg fra 75 talet. nå kommer det jo på om du er høy eller lav. store bryster. kraftige hofter. som kan bety at du har mye fett der eller muskler. men kan også komme av bred bekken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå