Gå til innhold

Versace for H&M


Grønt blad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er det egentlig om man skal få tak i noe av dette? Holder det å komme litt før åpning (kl 10)? Eller er det helt ville køer og liten sjanse til å få tak i godbitene med mindre man nesten overnatter utforbi HM:P?

Noen av de veldig spesielle/stygge kjolene MÅ vel henge igjen? Blir det solgt? Kan ikke se for meg at nok folk kjøper de rareste sakene...

Noen erfaringer med hvordan det pleier være når HM har gjestedesigner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Jeg likte skinnjakken, de sorte lakksandalene og den røde kjolen med "kappe", ellers blir Versace litt for "loud" for min smak. Men de er ikke "must-haves", for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte skinnjakka, 'metall'kjolen og den lilla kjolen! Men har ikke råd til noe av det!

Men hvordan finner man ut hvilken butikker som har disse plaggene? Det er vel ikke alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha dritkult! liker at det er egypt-inspirert :D kommer mest sannsynlig ikke ha råd til å kjøpe noenting, men hvis jeg hadde, hadde jeg kjøpt mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble nesten litt skuffet jeg... Ikke at jeg hadde så store forventninger heller engang. Synes det meste var en smule harry for å si det pent :) Det eneste jeg likte i denne kolleksjonen var skinnjakken, den røde kjolen på bilde 28 (hadde litt acne preg over seg :) ) og fuskepelsen. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe noen av disse plaggene uansett. Har egentlig ikke vært så overbegeistret for noen av disse samarbeidende. Det eneste jeg har kjøpt fra de tidligere kolleksjonene var en kjole i fra Lanvin og Jimmy Choo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten litt skuffet jeg... Ikke at jeg hadde så store forventninger heller engang. Synes det meste var en smule harry for å si det pent :) Det eneste jeg likte i denne kolleksjonen var skinnjakken, den røde kjolen på bilde 28 (hadde litt acne preg over seg :) ) og fuskepelsen. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe noen av disse plaggene uansett. Har egentlig ikke vært så overbegeistret for noen av disse samarbeidende. Det eneste jeg har kjøpt fra de tidligere kolleksjonene var en kjole i fra Lanvin og Jimmy Choo.

Harry?

Jeg kan se at enkelte kombinasjoner var harry, men klærne i seg selv var vel ikke det?

Alt handler om helhet og hvordan man kombinerer antrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versace er en av favorittene og oser glamour samt kvalitet. Derimot denne samarbeidskolleksjonen mangler noe. Vet ikke om det er kvaliteten, snittene, sammensettingen av farge/print og material eller tanken på hvordan i det huleste jeg skal kombinere med det jeg har i klesskapet mitt.

Står i hvertfall over denne kolleksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Likte egentlig ikke kolleksjonen så godt, med unntak av et par kjoler. Sikret meg den sorte kjolen på bilde 8 samt skinnjakka. Begge deler er veldig meg, men styrte unna de grusomme palmene og printene der noen har gått amok med fargespannene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den sorte silkekjolen, men likte egentlig ikke så mye av kolleksjonen forøvrig. Blir for mye farger for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt, syns dere virkelig plaggene var SÅ fine? Eller var det mest pga det var Versace? At dere måtte finne det minst stygge for å sikre dere et plagg?

Tror neppe noen av disse plaggene hadde blitt solgt for den prisen om det ikke var Versace.

Folk er lettlurte :fnise:

Jeg er veldig opptatt av klær og utseende, men denne designer-fanatismen forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Jeg tror folk kjøper fordi det er merkevare. Så kan de legge ut skrytebilde av plagget på bloggen sin sånn at alle de andre fjortizzene kan hyle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjøpte igrunn det minst stygge og jeg kan godt fortelle hvordan det gikk til.

Det hadde seg altså slik at jeg var syk og hadde en generelt dårlig dag hjemme på sofaen. Klokken var litt over 9 og jeg surret rundt på nettet da jeg så et reklamebanner for Versace for H&M. Jeg tenkte jeg skulle gå inn på nettbutikken for å se hele kolleksjonen. Jeg kom imidlertid ikke inn fordi alle andre også skulle se kolleksjonen. Jeg trykket "prøv igjen" mange ganger, men neida. Det var fullt. "Vi er populære i dag" stod det i feilmeldingen. Det var da det pokkers konkurranseinstinktet slo inn BANG! Jeg trykket F5 som en gal, og innimellom kom jeg inn for så å bli kastet ut igjen. Da klokken var 10 og salget åpnet, hadde jeg bare én tanke igjen i hodet. Jeg skulle rappe den minst stygge kjolen foran nesa på en eller annen ukjent sjel.

Det er unødvendig å si at jeg klarte det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo bare svare for meg selv. Jeg kjøpte kjolen på bilde 8 og skinnjakka. Begge deler er veldig meg, og jeg hadde kjøpt begge deler igjen, uavhengig av hvem som har designet det. Begge plaggene er i gode materialer, noe som er viktig for meg.

Skal dog innrømme at jeg synes 1299 for en kjole fra HM er mye, og det at Versace har designet gjorde det mindre ille å dra kortet. Men jeg har også kjøpt silkekjole til 3000,- fra et ikke-designer-merke, så for meg er utseende og gode materialer viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den lille sorte lærveska på nett. Trenger en ny selskapsveske, og syntes den var kul. Kjøpte den i ro og mak på nett på ettermiddagen den dagen kolleksjonen ble lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...