AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har alltid fått mine beste alene-orgasmer i dusjen. Oppdaget tidlig hvor effektivt pulserende vannstråler er for nytelse, og var stor fan av laange dusjer i tenåra. Idag var jeg kåt og alene, og kikket på tubegalore.com sine squirting-videoer. Synes det ser så hot ut når de spruter, så jeg bestemte meg for å prøve selv. Har hatt en mistanke om at jeg spruter i dusjen, men det er jo litt vanskelig å si siden det er så vått fra før.. Anyway, jeg testet med intensiv håndbruk i fitta (sånn de gjør på filmene) mens jeg brukte dusjen på klitoris, og ved å fjerne dusjen midt i (de veldig sterke) orgasmene fikk jeg bekreftet at yes! Jeg spruter!! (sikkert 30-40 cm!) Problemet er bare at jeg tror det er ihvertfall delvis tiss. Bevis 1: Det luktet litt tiss.. Bevis 2: Før jeg gikk i dusjen måtte jeg tisse sånn ganske masse. Etterpå kom det bare noen få ml når jeg gikk på do. (Jeg valgte å ikke tisse først for å sjekke!) Jeg kan være med på at det er væske fra kjertler OGSÅ, men det MÅ jo være en del tiss som kommer ut! Har i tillegg drukket lite idag, så det lukter mer, vanligvis drikker jeg så mye at det ikke lukter noe særlig, pluss er nesten helt blankt og da er det vel vanskelig å vite.. Det er jo veldig deilig, men ikke pokker om jeg vil tisse i f.eks senga eller på mannen min! Noen som har noen erfaringer/tanker?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Hmm, de gangene jeg har squirta så har væsken vært blank og ikke luktet noe som helst. Var også en litt annen konsistens enn urin. Men jeg tror det er fort gjort at det kommer litt urin også om man må tisse, for man presser jo veldig på urinblæra.
Gjest Katten. Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Om du virkelig måtte tisse før du startet alt, skjønner jeg godt at det kom litt. Mtp alt som skjer der nede + en full blære, så er det godt sannsynlig at det kommer ut litt annet.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Kommer "squirt" fra skjeden eller uringangen?
Gjest Katten. Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Kommer "squirt" fra skjeden eller uringangen? Kommer fra Skeens kjertler (eller hva de heter), som ligger rundt urinrøret - om jeg ikke husker feil.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Det kan hende at du bare har sprutet for mye vann inn i en av inngangene, og at det er det som har komt ut igjen 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 sier jeg bare. Ble en ny vri på at det regner ute,meg er bare englene som tisser.
chikako Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Kommer "squirt" fra skjeden eller uringangen? Det kan gjøre begge deler: det kommer fra kjertler som kan ligge i og rundt både urinrør og skjede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå