Gå til innhold

Tips til dere som er lunkne til å suge pikk

Anbefalte innlegg

Gjest leken jente
Skrevet

...det vil si til dere som misliker det eller kun gjør det motvillig for å glede ham: Jeg har et tips som kanskje kan få dere til å like det! Egentlig er det flere tips... Hvis du innerst inne har lyst til å like å suge pikk, read on!

1. Ikke la ham presse deg. Hvis du gjør det, er det fordi du har lyst selv.

2. Prøv et øyeblikk å skifte fokus fra press, over på lek. Kan du leke med pikken hans? Føler du deg avslappet nok til det?

3. Beordre ham i dusjen, eller vask pikken ren med en klut. Også under forhuden (forsiktig!). Det er viktig at den er ren.

4. Hvis det er smaken du ikke liker, gå til innkjøp av et "spiselig" glidemiddel med smak; jeg vil anbefale merket Juicy lube med smakene "Bubblegum blast" (smaker søt, rosa tyggis, namnam!) eller "strawberry kiwi" (smaker jordbær og kiwi, god!). Begge fås kjøpt på nettbutikken til erotikknett.no... Der har de også flere smaker.

5. Kanskje det hjelper om du leker litt med hendene først- ta glidemiddel i hendene dine, og kjæl med pikken. Masser den, runk forsiktig. Så kanskje du får lyst til å slikke litt? Hvis ikke, ok. Kanskje neste gang?

Nå lukter og smaker den ivertfall veldig godt. :blunke:

Dette gjorde susen for meg. Tidligere var jeg ikke så glad i å suge pikk, jeg nektet fordi jeg følte et visst press. Men så begynte jeg å se leken i det; sex er ikke bare en alvorlig ting. Man kan leke og eksperimentere med smaker, lukter, osv. Kjempegøy!

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Latterliggjøring av andres innlegg strider mot våre regler.

Innlegget er slettet.

Tusenfryd - moderator

Gjest mattahara
Skrevet

syntes det var et greit innlegg jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden jeg er mann og heterofil, har jeg ikke planer om å suge pikk i nærmeste framtid, men innlegget fikk meg til å lure på noe; Smaker det noe som helst av en nyvasket penis? Jeg ville liksom trodd at det i så fall bare smakte "hud"..? Eller er det det som kommer ut av den som gir den en smak enkelte ville finne ekkel?

Skrevet

Det er ikke selve penisen som smaker noe, iallefall ikke om den er nyvasket, men det er det som kommer ut...

Skrevet

Synes av og til det kan lukte bittelitt av den selvom den er helt nyvasket. Men det er ikke så veldig mye.

Min ex nr 2 hadde sperm som hverken luktet eller smakte noe særlig, ble litt skuffa da det luktet og smakte MASSE av ex nr 3 sin...

Skrevet
...det vil si til dere som misliker det eller kun gjør det motvillig for å glede ham: Jeg har et tips som kanskje kan få dere til å like det! Egentlig er det flere tips... Hvis du innerst inne har lyst til å like å suge pikk' date=' read on![/quote']

Ja, dette var sikkert positivt ment.

Men jeg er av den oppfatning at dersom en kvinne ikke ønsker å suge, så ikke gjør det. Uansett hvor mye en gutt ønsker å bli sugd så er det veldig "turn-off" å bli sugd av en kvinne som egentlig ikke liker det. Det er så mye annet hun kan gjøre for ham, så da aksepterer nok gutten dette. Og ønsker hun innerst inne å suge, så kommer tiden når kun gjør dette ut av ren lyst og ikke et sett med regler.

Espen

Skrevet

Takk for tipset - visste ikke at det fantes lube med smak jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker cherry og strawberry "glidemiddel" og det gjør han også, bruker noen dråper her og der hvis vi skal noe oralt, bruker det ca 50% av gangene så det er bare for å variere på en måte.

En annen morsom og deilig ting man kan gjøre er å ha et glass med is biter som du tar i munnen etter en stund å tar dem tilbake i glasset og så suge, det blir varmt og kaldt og alt kjennes bedre og mere varierende for han. Husk at det heter suge, ikke slikke, det kjenner de bare på ettpar små plasser, så stram leppene vacum up og masser med tunga.

Skrevet

Nå er det jo ikke ett sett med regler leken jente kommer med da, det er tips til ting man kan gjøre for å suge selv om man kanskje ikke liker det pga f.eks press eller lukter eller smaker man reagerer på.

Jeg er selv i den situasjonen jeg, har aldri helt "fått til" å suge, mye fordi jeg er kjempevar på lukter og smaker, og blir redd for å brekke meg når jeg kjenner det.

Verken det at vi føler "press" (noe jeg ikke gjør i mitt nåværende forhold) eller er vare for lukt/smak, vil jo tilsi at vi egentlig ikke ønsker å suge!

Jeg skulle gjerne klart å suge kjærsten min jeg!! Hadde vært super-deilig å fått til!!

Jeg vet også at det står helt og fullt på meg! Han presser ikke, og synes ikke det er noe problem at jeg hittil ikke gjør det.

JEG derimot, føler at det er noe man "skal" gjøre, og føler allikevel press. (hvor teit nå DET er, siden HAN ikke presser..) og prøver ikke engang før JEG selv klarer å slappe av med det og klarer å gjøre det som noe JEG ønsker å gjøre.

Og DA kommer jeg til å bruke glidemiddel med smak i starten (har prøvd det før, og det funker fint det.), for at jeg skal klare å slappe av i forhold til mitt anspente forhold til lukt og smak.

For meg, og sikkert flere, så ligger "motviljen" i psyken, og man kan allikevel ønske å endre på den motviljen.

Da er rådene leken jente kom med fine tips.

Skrevet
Jeg liker cherry og strawberry "glidemiddel" og det gjør han også, bruker noen dråper her og der hvis vi skal noe oralt, bruker det ca 50% av gangene så det er bare for å variere på en måte.

En annen morsom og deilig ting man kan gjøre er å ha et glass med is biter som du tar i munnen etter en stund å tar dem tilbake i glasset og så suge, det blir varmt og kaldt og alt kjennes bedre og mere varierende for han. Husk at det heter suge, ikke slikke, det kjenner de bare på ettpar små plasser, så stram leppene vacum up og masser med tunga.

Cool mint.. Ingen over ingen ved siden.. Trenger ikke isbiter eller kaldt/varmt vann for å få effekt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...