AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har en kul på rompa (ikke i rompa), den er på den ene rompeballen. Den har vært i flere uker nå og er rød og øm. Den er på størrelse med en liten klinkekule. Jeg hadde en kul der for ca. 2mnd siden, men den forsvant. Hvor lenge bør jeg vente med å gå til lege med å få sjekket dette? Har ikke løst å renne til legen med tull og vas heller. Skjønner jo at ingen her kan si hva det er, men hvor lenge ville dere ventet med å gå til legen?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Er det en diger kvise? Ville gått til legen med en gang!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Er det en diger kvise? Ville gått til legen med en gang! Det minner ikke om en kvise. Den er litt myk utenpå, men veldig hard inni. Kan tenke meg at rødheten kommer av at jeg sitter på den og det er jo ikke til å unngå.
Gjest Cha Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Har det samme selv, hatt i flere uker og kjennes ut som den blir større med tiden...
Gjest Anonym Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har en kul på rompa, merket det idag. Jeg er 12 år og tør ikke si det til mamma !! Hjertelig meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå