Gå til innhold

?


linja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

jaaa-aa, det kan man trygt si!

jeg er helt enig, bortsett fra at det ikke gjelder på torsdager, annen hver lørdag når det er skuddår, eller hvis hesten rygger baklengs!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa-aa, det kan man trygt si!

jeg er helt enig, bortsett fra at det ikke gjelder på torsdager, annen hver lørdag når det er skuddår, eller hvis hesten rygger baklengs!

hehe, fikk oppretta et innlegg som aldri skulle vært her. Skjønner ikke om det er mulig å fjerne det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa-aa, det kan man trygt si!

jeg er helt enig, bortsett fra at det ikke gjelder på torsdager, annen hver lørdag når det er skuddår, eller hvis hesten rygger baklengs!

Hva om den rygger fremover?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hva om den rygger fremover?

naai, det blir faktisk ikke noe bedre da! vondt får man i menisken uansett! men når det haggler er det bedre om hesten rygger fremover.

er katten og the kitten samme kar?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror The kitten er ungen til Katten.

For øvrig synes jeg det er best at hesten rygger sidelengs når det hagler, da stikker det mindre i øret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg tror The kitten er ungen til Katten.

For øvrig synes jeg det er best at hesten rygger sidelengs når det hagler, da stikker det mindre i øret.

ja, du sier noe der. jeg har aldri tenkt over det, fordi jeg sliter en del med en store mengder ørevoks. jeg skal prøve å få hesten til å gå sidelengs, så kanskje jeg slipper at ørene tetter seg helt pga ørevoksen, og at jeg slipper alle de blikkene fra tilfeldige forbipasserende hver dag :sukk: takk for tipset :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du sier noe der. jeg har aldri tenkt over det, fordi jeg sliter en del med en store mengder ørevoks. jeg skal prøve å få hesten til å gå sidelengs, så kanskje jeg slipper at ørene tetter seg helt pga ørevoksen, og at jeg slipper alle de blikkene fra tilfeldige forbipasserende hver dag :sukk: takk for tipset :)

Jeg tror nok det vil hjelpe. Når det snør pleier å ta kamelen i stedet for hesten. Det pleier å hjelpe mot flasset som kommer og vinteren, selv om denne opplysningen nok var litt OT. Beklager avsporingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg tror nok det vil hjelpe. Når det snør pleier å ta kamelen i stedet for hesten. Det pleier å hjelpe mot flasset som kommer og vinteren, selv om denne opplysningen nok var litt OT. Beklager avsporingen.

ja, søren heller altså grønt blad :kjefte: jeg kom HELT ut av det siden du avspora så innmari ! men det med kamelen var enkli ingen dum idè, for når jeg tenker etter, så er jo kamelen mykere å ta på enn hesten, så da blir jo ikke karamellpuddingen så fort dvassen heller- ikke sant? :)

Jeg liker godt å samarbeide med deg grønt blad- vi har bestandig funnet så mange fine løsninger på alle de store problemene som vi 7 har hatt sammen oppgjennom.- men jeg glemmer aldri da du sviktet meg neddi dritten da du heller ville leke med barkebillene :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...