Gjest Raindrops Skrevet 28. oktober 2011 #41 Skrevet 28. oktober 2011 Kan noen utdype deres første erfaring med svelging? Gikk alt ned i halsen, eller noe kanskje på kinnet etc? Hva var deres tanker i det sekundet spruten fylte munnen deres? Dette virker iallefall som leting etter runkemateriale :gjeiper: 1
Gjest KateW Skrevet 28. oktober 2011 #42 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Dette virker iallefall som leting etter runkemateriale :gjeiper: Knis . . OG regn med, Kjære Føkkis, at de fleste av oss tenkte: "SATAN, kommer det til å komme sperm i munnen min nå, alle sier det smaker helt jævlig! Hva skal jeg gjøre!?!?!?!" Endret 28. oktober 2011 av KateW 3
Obelix Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #43 Skrevet 28. oktober 2011 Det er ganske gøy å erte deg. Helt i orden
Knirke Skrevet 28. oktober 2011 #44 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg syntes (og synes fortsatt) det er pinlig å se på en ståpikk... Så jeg gjemte ansiktet halvveis bak dyna og lot ham gjøre sitt Jeg synes fortsatt de ser snodige ut Også når de er slappe
makkapakka Skrevet 28. oktober 2011 #45 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg synes fortsatt de ser snodige ut Også når de er slappe enig, det er akkurat som disse snoppene bare har et øye som ser deg....
CCL Skrevet 28. oktober 2011 #46 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Pikk? Pikk Hermann? Pikk? Korttypen spar? Hakapik? Når det kommer til første gangen jeg såg en erigert penis i seksuell sammenheng, så skal det sies at jeg hadde vært nedi buksen på ganske mange unggutter (jeg var selv en ungpike) tidligere og lekt med erigerte peniser uten å ha sett dem ordentlig, det var ikke noen overraskelse hvordan de såg ut. Det jeg tenkte var vel noe i samme gate som "WOHOOO! YES! YES! YES!" Endret 28. oktober 2011 av CCL
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #47 Skrevet 29. oktober 2011 Det var KJEMPEspennende første gangen jeg fikk leke med en pikk! Jeg traff denne fyren på et utested hvoe han begynte å legge an på meg, tok meg på rompa mm. Vi endte opp hjemme hos ham og pluteselig hadde jeg fått den i munnen min..... sykt opphissende! Det ble sprut på meg da..... Og som gode kompiser vi var sugde han selvfølgelig min også!! Dagen etter gikk vi ned i 69 og begge fikk suge pikk samtidig! Masse deilig sprut........hehehehe...... Reiulf
Hottrio Skrevet 29. oktober 2011 #48 Skrevet 29. oktober 2011 Trengte du en ny runketråd nå, Obel? :ler:
Gjest Wanted Skrevet 29. oktober 2011 #49 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg velger å ikke svare i denne tråden fordi jeg får litt frysninger av hovedinnlegget. Not the good ones.
Audry76 Skrevet 29. oktober 2011 #50 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg var 14, og var vel mest overrasket over hvor stor en sånn var blitt siden sist.. hadde vel ikke sett noen siden barnehagen tror jeg..
*Sinnataggen* Skrevet 29. oktober 2011 #51 Skrevet 29. oktober 2011 Trengte du en ny runketråd nå, Obel? lol
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #52 Skrevet 29. oktober 2011 Var 15 år og drita. Var på nattklubb da en italiener ens. (kanskje spanjol...) begynte å danse med meg. Venninnene mine var jo drita de og og hadde hver sin gutt. Husker at han grep tak rundt livet mitt før han begynte å klå på meg på rumpa og puppene. Før det var gått ti minutter var fingrene hans nede i trusa mi. Jeg var full og ute av stand til å stoppe han, men tviler på at det var voldtekt siden jeg tidligere på kvelden hadde sagt at jeg ville knulle til en av mine venninner. Neste minnet mitt er uheldigvis at jeg ble tatt bakfra på guttadassen mens det sto en gjeng med gutter rundt meg å så på... Husker at jeg kom og at han kom, men husker ikke engang om han brukte kondom, så jeg var pissredd dagen etterpå om jeg var gravid eller hadde klamydia. Altså for å si det sånn, siden den gang har jeg vært litt mere forsiktig med sprit og shots.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #53 Skrevet 30. oktober 2011 Kort og godt... Kan du huske hva du tenkte første gang du stod/lå/satt der med en stiv pikk foran deg? Var vell 14-15 år gammel og fikk en eldre nabogutt på besøk ofte,som tydeligvis var litt kåt på meg og ville at jeg skulle leke litt med snurrebassen hans . Tror han var 16-17 år . Han viste meg den velvillig fram. Lot meg få ta på den etc. Han gned seg mot meg osv med stiv errigert penis. Jeg husker jeg ble veldig tennt av denne " leken " med nabogutten. Synes dette var opphissende selv og synes det var gøy å utforske han litt. Og han meg. Tenkte egentlig lite og ingenting. Merket bare at det var utrolig opphissende og jeg ble klissvåt av han og pikken hans ...Vi hadde aldri samleie. Kunn uskyldig lek og utforskning. Jeg hadde mer lyst å læpe lina ut enn han...Men han var vel den fornuftige som sa stopp... Han var jo eldst .
Gjest badeand1 Skrevet 30. oktober 2011 #54 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg velger å ikke svare i denne tråden fordi jeg får litt frysninger av hovedinnlegget. Not the good ones. You just did. 1
Gjest Wanted Skrevet 30. oktober 2011 #55 Skrevet 30. oktober 2011 You just did. Blædi. You know what I mean, Einstein.
Gjest badeand1 Skrevet 30. oktober 2011 #56 Skrevet 30. oktober 2011 Blædi. You know what I mean, Einstein. yeah, tulla bare litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå