Gå til innhold

Mitt nye liv som singel

Almera

Anbefalte innlegg

Denne dagboken fikk jeg lyst til å følge, så.. Hallo :vinke:

Også ble jeg veldig spent på hva som skjedde den dagen du møtte eksen din igjen?

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dagboken fikk jeg lyst til å følge, så.. Hallo :vinke:

Også ble jeg veldig spent på hva som skjedde den dagen du møtte eksen din igjen?

Hei!

Koselig med nye følgere :)

Jeg har møtt eksen min opp til flere ganger. Var på kino med han senest igår kveld. Han er fortsatt like sikker på at det var rett av han å gjøre det slutt, og jeg begynner vel å se det at han kanskje ikke var den rette for meg. Greit nok at ulikheter tiltrekker hverandre, men når man er totalt ulike så vil det skjære seg på et eller annet tidspunkt. Jeg ser frem til å møte en mann som det klaffer 100% med, og som jeg virkelig kan trives med. Jeg er på langt nær over han, men jeg har bestemt meg for at sånn er det og det er det beste. Jeg tror ikke han kunne gitt meg det livet jeg ønsker, sånn i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) Så bra at du har innsett at han ikke er den rette, og jobber med å komme over ham. Vil nok ta litt tid, men det blir bedre :jepp:

Er vel på mitt 4. år som singel nå, og det har nå gått en del opp og ned med hvor mye jeg "trenger" en kjæreste. Hadde vel en litt desperat periode sist høst :sjenert: Men akkurat nå er jeg på et bra sted, og nyter å være alene. Selv om jeg jo ikke hadde sagt nei om en veldig bra fyr hadde dukket opp ;)

Uansett, så tror jeg at alle har godt av å ha litt tid alene, slik at man bedre vet hva man faktisk er ute etter i et forhold, og kjenner seg selv litt bedre, før man går inn i et nytt forhold. Så nyt denne tiden alene, så dukker nok den rette opp når du minst venter det (har forresten og prøvd sukker, og det er en del bra mannfolk der ;) )

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg skulle jo ønske at han var den rette, at det var han jeg skulle tilbringe resten av livet med, og at han skulle bli far til mine barn.

Det som er litt synd er at vi snakker så mye bedre sammen nå, enn når vi var sammen. Jeg har nok sittet med mange tanker, og trodd at han tok hintene mine angående etablering og barn. Men, da jeg kom med det sånn i frustrasjonen rundt bruddet den kvelden han ba meg flytte, så slo det ned som en bombe for han..må menn virkelig ha det inn med teskje?? Tydeligvis!

Skal nok sjekke ut noen nettsider etterhvert, men sånn akkurat nå så syns jeg det er litt tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var vel ikke helt sånn jeg mente det. Mente mer at det er bra du kommer deg litt videre, og at det vil bli bedre sakte men sikkert :)

Tror mange har opplevd det. Det vi tror vi gir klar beskjed om, har de egentlig ikke fått med seg i det hele tatt :klo: Er nok ofte litt kommunikasjonsproblemer mellom kvinner og menn..

De nettsidene kan være greie å ha når du føler deg litt mer klar. Trenger ikke nødvendigvis å bli sammen med noen/date noen, men det hjelper å bare se at andre synes at du er interessant, og har lyst å bli kjent med deg :)

Endret av aglaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå har det gått over en mnd og jeg kommer meg IKKE videre. Jeg klarer å se mange negative ting med han, og at livet med han kanskje ikke hadde kommet til å bli slik jeg ønsket, men allikevel så savner jeg han noe så fryktelig. Jeg gråter hver eneste dag over han, og han er i tankene mine hele tiden. Vi gjorde så mye bra sammen, og det er disse tingene som svever rundt oppe i hodet mitt konstant!

Jeg føler at jeg ligger nedi en brønn, og prøver å komme meg opp. Jeg klatrer oppover, og hver gang jeg prøver å klore meg opp så faller jeg ned igjen, hardere for hver gang. Jeg håper jeg noen gang klarer å klore meg over kanten, og at jeg blir "frisk" igjen.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å lese at du fortsatt har det så vondt, TS, men det har bare gått en måned så ta tiden til hjelp. Og en vakker dag så klarer å du å klore deg over kanten, det er bombesikkert :jepp:

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...