Gå til innhold

Mitt nye liv som singel


Almera

Anbefalte innlegg

Jepp,da satt jeg her, nysingel og alene. Og hva er vel ikke mer naturlig da, enn å skaffe seg en dagbok her på KG, hvor jeg kan klage og være trist, sånn i starten. Også håper jeg på å kunne komme med mere optimistiske ting etterhvert :)

Min historie:

Ble sammen med en veldig koselig type for litt over 2 år siden. Vi var kjærester en kort stund, før vi ble samboere. Vi var veldig ulike, men jeg trøsta meg med at "ulikheter tiltrekker hverandre!". Jeg har nok innimellom vært lei han og det at han var litt sær, men har sagt til meg selv at ingen er perfekte.

For å gjøre resten av historien kort; forrige onsdag fikk jeg beskjed om å finne meg et sted å bo, og det var slutten på det eventyret.

Så i løpet av den siste uka så har jeg vært innom hele følelsesspekteret: lei meg, skuffa, deppa, glad og sint.

Dagens følelse er: SINT!

Jeg snakket med han istad, og fikk beskjed om at han ikke så for seg at det kunne bli oss to igjen, og han la all skylden for ar det hadde gått skeis,over på meg!!

Det var jeg som aldri ville det samme som han og at jeg var vrang. At jeg alltid ble furten. At jeg sleit han ut.

Så min tanke nå er den at jeg bare skal gi totalt blanke i å ofre noen flere tanker på denne egoisten!! Det må da finnes noe bedre der ute! Jeg er fortsatt ung, 25 år, og livet er ikke over ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

velkommen i klubben :takke:

har levd så lenge i singeltilværelsen at jeg ikke

husker åssen det er å ha en kjæreste.

jeg er foresten også 25!

blir spennende å følge med i dagboken din :hoppe:

liker du nissanbiler? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt... Selv om min eks var oppriktig lei seg over å såre meg... Men med 4 år med samboer, føler jeg meg veldig lost nå. Han hadde mistet følelser.. ikke jeg... Jeg selv legger mye av skylden på meg selv, men han prøver å si at det ikke er meg... Sånne klisjé ting som.."er ikke deg, det er meg", "Jeg elsker deg...som en venn", "jeg må finne meg selv".... bla bla bla... Men det er deilig å vite at han er lei seg han også...

Så nå, har jeg faktisk opprettet min første online datingprofil på sukker.no. ikke det at jeg er på jakt etter noen ny, for jeg er ikke ferdig med eksen enda. Samt at tanken på å være med noen andre nå, ikke føles rett. Men jeg gjorde det som å prøve å ta et steg ut i singellivet, kjenne på følelsen. For meg har det liksom ikke gått helt opp for enda, så tenkte at det kanskje kunne mykne meg opp.

Lykke til, så blir det spennende å følge dagboka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i klubben :takke:

har levd så lenge i singeltilværelsen at jeg ikke

husker åssen det er å ha en kjæreste.

jeg er foresten også 25!

blir spennende å følge med i dagboken din :hoppe:

liker du nissanbiler? :fnise:

Hei :)

Så koselig med noen følgere, det liker jeg.

Min forrige(og første!) bil var en vakker rød Nissan Almera. Et stort savn :)

Er i samme båt... Selv om min eks var oppriktig lei seg over å såre meg... Men med 4 år med samboer, føler jeg meg veldig lost nå. Han hadde mistet følelser.. ikke jeg... Jeg selv legger mye av skylden på meg selv, men han prøver å si at det ikke er meg... Sånne klisjé ting som.."er ikke deg, det er meg", "Jeg elsker deg...som en venn", "jeg må finne meg selv".... bla bla bla... Men det er deilig å vite at han er lei seg han også...

Så nå, har jeg faktisk opprettet min første online datingprofil på sukker.no. ikke det at jeg er på jakt etter noen ny, for jeg er ikke ferdig med eksen enda. Samt at tanken på å være med noen andre nå, ikke føles rett. Men jeg gjorde det som å prøve å ta et steg ut i singellivet, kjenne på følelsen. For meg har det liksom ikke gått helt opp for enda, så tenkte at det kanskje kunne mykne meg opp.

Lykke til, så blir det spennende å følge dagboka:)

Hei :)

Så koselig at du vil følge med her.

Vet du, det du skriver er som jeg kunne skrevet det selv. Min eks(huff, for et ord) tar all skylden på seg selv, men når han forteller hva han syns gikk galt så tenker jeg at det er min feil, som ikke så alt det han syns var teit og vanskelig. Bare vi kunne snakket skikkelig sammen så kunne vi kanskje unngått dette.

Men, jeg tenker som så, at det finnes nok en der ute som ønsker "full pakke" med meg. Han jeg var sammen med var ikke klar, og trodde han aldri kom til å bli klar for å etablere seg med en familie. Og han er nesten 10 år eldre enn meg..sier vel kanskje sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er et liv før døden. Jeg er litt fed up her også etter andre runde med samme mann, men prøver å registrere tanken og la den gå. Orker ikke gå en ny runde med deppings, For meg hjelper det på å ha en rebound, men det må man kjenne på selv.

Nozmonster: Hver gang jeg ser deg så tenker jeg på Kronprinsesse Victoria! Flott er du!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, skal bestille et eller flere veggord til å ha i det nye huset og nesten alle jeg finner handler enten om "love" eller om familie. Er det så uvanlig å være singel altså???

Fant et Pippi-sitat da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er som å lese om meg selv for noen år siden! Forskjellen er at jeg var 19, men skjønner hvordan det er når fyren legger skylden om alt over på en selv for å si det sånn :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja det er et liv før døden. Jeg er litt fed up her også etter andre runde med samme mann, men prøver å registrere tanken og la den gå. Orker ikke gå en ny runde med deppings, For meg hjelper det på å ha en rebound, men det må man kjenne på selv.

Nozmonster: Hver gang jeg ser deg så tenker jeg på Kronprinsesse Victoria! Flott er du!:D

næææ- det er det fineste komplimentet jeg har fått noensinne miranda :sjenert: hehe, nå ble jeg skikkelig glad! er det det jeg skriver, avataren eller har du tittet i bildetråden?

det du skriver om ditt kjærlighetsliv- du er redd for en deppetid, men om du er sammen med en kar som gjør deg mer trist, lei, fed up, oppgitt og slike ting, enn han gjør det glad så er det vel bare å pakke å dra? det hjelper ingenting å utsette deppetiden? hvem vet? kanskje du føler en byrde vekk fra dine skuldre om du enkli vil gå, men ikke helt tørr, når du faktisk går?

men vær sikker før du gjør noen valg da- det er dumt å angre seg!

ønsker deg jaffal lykke til :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Aaah, skal bestille et eller flere veggord til å ha i det nye huset og nesten alle jeg finner handler enten om "love" eller om familie. Er det så uvanlig å være singel altså???

Fant et Pippi-sitat da :gjeiper:

jeg har vært singel i over 4 år, og levd i total sølibat i litt over 5 år :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært singel i over 4 år, og levd i total sølibat i litt over 5 år :sukk:

Der har du meg om 4 år også...og da er jeg 29 år :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,da satt jeg her, nysingel og alene. Og hva er vel ikke mer naturlig da, enn å skaffe seg en dagbok her på KG, hvor jeg kan klage og være trist, sånn i starten. Også håper jeg på å kunne komme med mere optimistiske ting etterhvert :)

Min historie:

Ble sammen med en veldig koselig type for litt over 2 år siden. Vi var kjærester en kort stund, før vi ble samboere. Vi var veldig ulike, men jeg trøsta meg med at "ulikheter tiltrekker hverandre!". Jeg har nok innimellom vært lei han og det at han var litt sær, men har sagt til meg selv at ingen er perfekte.

For å gjøre resten av historien kort; forrige onsdag fikk jeg beskjed om å finne meg et sted å bo, og det var slutten på det eventyret.

Så i løpet av den siste uka så har jeg vært innom hele følelsesspekteret: lei meg, skuffa, deppa, glad og sint.

Dagens følelse er: SINT!

Jeg snakket med han istad, og fikk beskjed om at han ikke så for seg at det kunne bli oss to igjen, og han la all skylden for ar det hadde gått skeis,over på meg!!

Det var jeg som aldri ville det samme som han og at jeg var vrang. At jeg alltid ble furten. At jeg sleit han ut.

Så min tanke nå er den at jeg bare skal gi totalt blanke i å ofre noen flere tanker på denne egoisten!! Det må da finnes noe bedre der ute! Jeg er fortsatt ung, 25 år, og livet er ikke over ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Där har du egentligen svaret på vad du bör göra?! När du har någon som för det mesta alltid lägger skulden på dig så är det inte värt sig bryet! Lättare sagt än gjort men när det händer saker i ett förhållande så måste av o till båda gå in i sig själva för sanningen finns oftast mitt emellan. Är gutt själv men var sammen med en dame som konstant gav mig skulden för allting av det dåliga som var, när hon gjorde det slut så var det verkligen jag som var den store stygge ulven i allt.. och vet du vad? Det är ingenting du kan göra med människor som har ett förvrängt verklighetsuppfattning därför kan du bara låta han drita o dra för om du gör det så kommer han att ångra nått så j....ligt!Ingen vitts att pröva att glömma han, husk han o husk allt det han har beskylt dig för, nånstans på vägen så inser du att han inte är värd dig o du kan gå vidare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Där har du egentligen svaret på vad du bör göra?! När du har någon som för det mesta alltid lägger skulden på dig så är det inte värt sig bryet! Lättare sagt än gjort men när det händer saker i ett förhållande så måste av o till båda gå in i sig själva för sanningen finns oftast mitt emellan. Är gutt själv men var sammen med en dame som konstant gav mig skulden för allting av det dåliga som var, när hon gjorde det slut så var det verkligen jag som var den store stygge ulven i allt.. och vet du vad? Det är ingenting du kan göra med människor som har ett förvrängt verklighetsuppfattning därför kan du bara låta han drita o dra för om du gör det så kommer han att ångra nått så j....ligt!Ingen vitts att pröva att glömma han, husk han o husk allt det han har beskylt dig för, nånstans på vägen så inser du att han inte är värd dig o du kan gå vidare :)

Tusen takk for gode ord, varmet en søndagsmorgen, da alt er ganske trist som nysingel. Selv om vi aldri gjorde noe sammen på søndagsmorgenene da,for jeg liker å være oppe litt tidlig, mens han sov lenge og var ganske sur da han stod opp og gikk rett å satte seg ved dataen. Jeg savnet bare litt nærhet og kos, og det var det sjelden jeg fikk. Ikke turde jeg å ta initiativet heller, for jeg var redd for at han skulle blir sur eller ikke ville. Jeg tror jeg hadde alt for stor respekt for han, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, så deprimerende det er å være singel på søndagskveldene..:( jeg kunne tenkt meg og legge meg nå liksom! Føler meg HELT aleine, selvom jeg faktisk har både moren og faren min i samme hus. Hvordan skal det gå når jeg flytter alene?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg har avtalt med han jeg var sammen med, og møtes imorgen. Det er sikkert kjempedumt, men jeg vil så gjerne at vi skal ha en sjanse, selvom jeg vet at han er bestemt på dette. Blir det for tøft, så blir det med møtet imorgen. Jeg har det så bra sammen med han, han er min bestevenn :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg noen gang finne meg en ny mann. Ikke vil jeg ha en sånn party-type, så da er det ikke noe sjakktrekk og dra på byen. Ikke at de du finner der vanligvis er ute etter noe forhold heller da. Og alle fyrene som bor her jeg bor er jo noen rare bygdetullinger?!?

Det er ikke det at jeg er ute etter noe forhold ennå, absolutt ikke. Men er greit og sondere terrenget litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Hvordan skal jeg noen gang finne meg en ny mann. Ikke vil jeg ha en sånn party-type, så da er det ikke noe sjakktrekk og dra på byen. Ikke at de du finner der vanligvis er ute etter noe forhold heller da. Og alle fyrene som bor her jeg bor er jo noen rare bygdetullinger?!?

Det er ikke det at jeg er ute etter noe forhold ennå, absolutt ikke. Men er greit og sondere terrenget litt ;)

om du er så "desperat" almera, og på utkikk hele tiden, så finner du han aldri! slapp av, og gjør det beste ut av det. det blir ikke mere morro enn du lager sjæl! jeg synes livet som singel er superdeilig- kanskje du også synes det, du trenger bare å fordøye den nye tilværelsen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett å slappe av når man har vært i et forhold så og si hele tiden siden jeg var 15 år!

Men skjønner hvordan du tenker :)

Jeg ser egentlig litt frem til å bo aleine, og bare gjøre ting som jeg selv vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lørdagskveld, jeg sitter alene og jeg syns det egentlig er helt greit! Det betyr kanskje at det verste er over?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Lørdagskveld, jeg sitter alene og jeg syns det egentlig er helt greit! Det betyr kanskje at det verste er over?!?

godt mulig :jepp:

det er veldig viktig å kunne trives i eget selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...