AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Flere med denne oppfatningen? Om jeg turer fra speilet på baderommet til speilet i gangen, kan jeg omtrent ikke kjenne meg igjen. I vanlig belysning ser man tydeligere alle "flaws'ene" med huden og ansiktet mitt. Og uheldigvis er ikke verden utstyrt med baderomsbelysning.
2ne2 Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Du er ikke alene nei! Står ofte på badet og steller meg og tenker, i dag var jeg ikke så værst gitt.. Helt til jeg tusler forbi et digert speil i gangen
Gjest Michelle82 Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Haha. Samme med meg.Ser ut som en modell på badet, mens når jeg kommet ut i dagslys derimot.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 For ikke å snakke om når man reiser til sydligere strøk, med skarp sol om dagen og lysstoffrør om kveldene, fysj. Syns også jeg ser veldig bra ut hjemme hos meg selv. :-)
Roo Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Haha, kjenner meg veldig igjen her! Men fint å ha et speil som "booster" selvtilliten da :gjeiper:
Gjest wewo! Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Ja, tror de aller fleste kjenner seg igjen. I noen lys ser jeg veldig bra ut, også på bilder. Men når det kommer til andre lys, så ser jeg helt syk ut, for ikke å snakke om på bildene! I butikker og i klesbutikkene og på prøverommet har de heelt syke lys! Skjønner ikke hvorfor de må ha så stygge lys? Jeg ser helt forferdelig ut i disse sterke lysene! Får ikke lyst til å kjøpe noe da ... Hvorfor må de har så grusomme lys i butikker? I dagslys ser jeg bedre ut, for butikklys er så skarpt. Når det er mørkt, begynner å bli dunkelt og skumrer, om det er inne eller ute, så ser jeg jævlig bra ut!
Gjest grå eller brun? Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 For ikke å snakke om hvor mange flere grå hårstrå en får i speilet hos frisøren enn hjemme på eget bad...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Skriver under på den. Og butikklys, de man har i prøverommene. Fy faen. Plutselig så ser man at øyenbryna ikke var så pent nappet allikevel og alle porene bare synes så altfor godt. Var i en HM butikk en gang, der hadde de lysbryter i prøverommet. Var i utgangspunket vanlig belysning, så man ser fin ut Men så kunne man bruke brytern og få utendørsbelysning. Litt av en forskjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå