AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Det er ingen signaler på mobilen og har ikke vært det i hele dag. Flere som opplever problemer?
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Problemer med å sende SMS og logge seg på nett Hendelsestidspunkt: 20/10/2011 12:45 Melding: Det er for tiden problemer med å sende SMS og logge seg på nett i Oslo- og Akershus-området. Feilsøking pågår. Status: Feilsøking pågår Beregnet ferdig: 20/10/2011 15:13 Fra tele2 sin side!
Vulpes Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har fremdeles inget nettsignal, what so ever. Kan verken være på nett, ringe eller sende SMS. Har Tele2.
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Problemer med å sette opp samtaler og logge seg på nett Hendelsestidspunkt: 20/10/2011 12:45 Melding: Det kan oppleves problemer med å sette opp samtaler og logge seg på nettet. Feilsøking pågår. Status: Feilsøking pågår Beregnet ferdig: 20/10/2011 17:00 Oppdatert driftsmelding
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Forbered dere på at dette kan ta tid. For en viss tid siden opplevde vestlandet et stort tordenvær. Sogn og fjordane, deler av Møre og Romsdal, Og Hordaland, kyststrøkene i alle fylkene opplevde at tele2 sviktet og ble helt eller mest delvis borte fra mandag til fredag kveld..! Og nå har tele2 problemer igjen, skuffende.
Eliine Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Min er også helt død på signal:( Tele2 er forferdelig dårlig,synes jeg. Har ikke hatt annet enn trøbbel med telefonen siden vi byttet til tele2.....Hver uke er det mange mldr jeg ikke mottar,som plutselig kommer tett etterfulgt av hverandre minst en uke etter de er sendt. Det går bare ikke ann! Noen som har opplevd lignende? Det er skikkelig plagsomt,og folk begynner jo å lure på hvorfor jeg ikke svarer dem... og der sitter jeg uten anelse om at de har sendt meg mld. Jeg ble så sint når mobilen min var helt uten dekning i dag at jeg sporenstraks sende de en krass mail og byttet over til telenor, hehe (Da visste jeg ikke at problemet gjaldt tele2 generellt vel og merke) Er likevel glad jeg har byttet og gleder meg til å aldri ha noe mer med tele2 å gjøre.
Gjest Doh Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Har aldri opplevd problemer siden jeg bytta til Tele2 for 3 år siden. Noen er vel mer uheldige enn andre, det gjelder uansett hvilket mobilselskap man har
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Har enda ikke dekning. Bor i Oslo. Vet at noen andre har fått dekning, men altså ikke jeg og sikkert mange andre. Ts
Eliine Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har heller ikke fått tilbake dekningen, bor på østlandet..
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Men hvor lang tid kan dette ta da? Jeg har enda ikke fått tilbake dekningen. Kan man kreve refusjon i mobilregningen? Andre har fått tilbake dekning, det er mulig det angår bare nummer som starter på osv, men det hjelper ikke den enkelte forbruker. Hvor lenge har tele2 tenkt å bruke før det er fikset? TS
Vulpes Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 Fremdeles ikke dekning, mobilen registrerer ikke en gang SIM-kortet.
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Men hvor lang tid kan dette ta da? Jeg har enda ikke fått tilbake dekningen. Kan man kreve refusjon i mobilregningen? Andre har fått tilbake dekning, det er mulig det angår bare nummer som starter på osv, men det hjelper ikke den enkelte forbruker. Hvor lenge har tele2 tenkt å bruke før det er fikset? TS Vanskelig å si. Ifølge tele2 ligger problemet hos en server som de leier fra netcom, som nå samarbeider med produsenten for å få ordnet det! Jeg har forøvrig dekning igjen, men så bor jeg også utenfor oslo/akershus, så det er mulig det er det værste området? Endret 20. oktober 2011 av Wolfmoon
Eliine Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Fortsatt ingen signaler, nå begynner jeg å bli mektig irritert!
Gjest Doh Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 De oppdaterer så ofte de kan på facebook-siden og hjemmesiden sin. Facebooksiden er forresten ganske så underholdende med alle de sinna menneskene Bare husk at det er hos NetCom feilen ligger, ikke hos Tele2
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2011 #16 Skrevet 20. oktober 2011 Syns det er så teit med sinna mennesker som klager. For det første, så er det ikke tele2 folka sin feil, og for det andre så prøver de jo å få fiksa det..
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2011 #17 Skrevet 20. oktober 2011 Nå skal det visst være i orden igjen, men får fremdeles ikke kontakt med kjæresten. -_-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå