Gå til innhold

Avbestille hovedbok i bokklubben.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan man avbestiller hovedboken inne på bokklubben.no? Er ikke på min side der, men finner det ikke. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Tatt fritt fra hukommelsen, siden jeg har meldt meg ut nå:

Logg deg inn. Medlemsnummer = brukernavn. Postnummeret ditt = passord.

Velg riktig bokklubb ute på venstre side. Trykk hovedbok.

Trykk avbestill, som står nederst til høyre (eller var det venstre?).

Endret av Spinell
  • Liker 2
Skrevet

Trykk på min side, så kommer hovedbokfanen opp. Trir faktisk den står i den rammen du logger inn på også. Og trykk avbestill!:)

Skrevet

Om d\jeg trykker på hovebok eller avbestillinger inne på min side, kommer det ikke opp noe som helst :/

Skrevet

Ja, jeg har funnet frem til det, men feltet under når jeg trykker på hovedbøker er jo helt tomt. er inegn mulighet der til å trykke avbestill ..

Skrevet

Da har du ingen aktuelle hovedbøker!:) Kommer sikkert en ny en om noen dager.

Se den fanen som heter avbestillinger. Enten ligger hovedboken din der, eller så er du for sent ute med å avbestille.

Skrevet

Ok.. jeg sjekket jo samme dag som jeg meldte meg inn, så litt rart om jeg ikke skal få avbestille.

Skrevet (endret)

Ok.. jeg sjekket jo samme dag som jeg meldte meg inn, så litt rart om jeg ikke skal få avbestille.

Du trenger ikke avbestille boka som er hovedbok når du melder deg inn! Du vil få medlemsblad med presentasjon av månedens hovedbok (per e-post, SMS eller vanlig post, ettersom hva du valgte da du meldte deg inn) fra og med neste hovedbok.

Endret av Trollbarn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...