Livelive Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg lurer på hvordan man avbestiller hovedboken inne på bokklubben.no? Er ikke på min side der, men finner det ikke. Noen som vet?
Gjest Spinell Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Tatt fritt fra hukommelsen, siden jeg har meldt meg ut nå: Logg deg inn. Medlemsnummer = brukernavn. Postnummeret ditt = passord. Velg riktig bokklubb ute på venstre side. Trykk hovedbok. Trykk avbestill, som står nederst til høyre (eller var det venstre?). Endret 20. oktober 2011 av Spinell 2
kaprifolen Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Trykk på min side, så kommer hovedbokfanen opp. Trir faktisk den står i den rammen du logger inn på også. Og trykk avbestill!
Livelive Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2011 Om d\jeg trykker på hovebok eller avbestillinger inne på min side, kommer det ikke opp noe som helst :/
Kamilledilla Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=AK Øverst til høyre trykker du på "Din side og avbestilling". Når du da logger inn finner du fanen "Hovedbøker". Der kan du trykke "Avbestill"
Livelive Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, jeg har funnet frem til det, men feltet under når jeg trykker på hovedbøker er jo helt tomt. er inegn mulighet der til å trykke avbestill ..
kaprifolen Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Da har du ingen aktuelle hovedbøker! Kommer sikkert en ny en om noen dager. Se den fanen som heter avbestillinger. Enten ligger hovedboken din der, eller så er du for sent ute med å avbestille.
Livelive Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2011 Ok.. jeg sjekket jo samme dag som jeg meldte meg inn, så litt rart om jeg ikke skal få avbestille.
Trollbarn Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Ok.. jeg sjekket jo samme dag som jeg meldte meg inn, så litt rart om jeg ikke skal få avbestille. Du trenger ikke avbestille boka som er hovedbok når du melder deg inn! Du vil få medlemsblad med presentasjon av månedens hovedbok (per e-post, SMS eller vanlig post, ettersom hva du valgte da du meldte deg inn) fra og med neste hovedbok. Endret 26. oktober 2011 av Trollbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå