AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hei! Jeg skal på en konferanse gjennom utdanninga mi i desember. Organisasjonen som holder konferansen betaler alle mine utgifter. De "forventer deltakelse under hele konferansen", står det. Men tror dere at de mener det sosiale på kveldene også? Det er middag og sosialt begge kveldene. Hva legger de i "hele konferansen"? Holder det ikke om man deltar hele dagen på hele programmet og f.eks. middagen, men skipper det som skjer etter 19.30 på kvelden? Det må da være lov... erfaringer?
DysterPytten Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Det burde jo være lov, så lenge ting ikke er obligatorisk.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 TS her Det står ingen steder at det er obligatorisk. Står bare det jeg skrev: " forventer deltakelse under hele konferansen". Jeg mener at det går t.o.m. middagen... det etterpå bør være frivillig. Er sikkert uansett mange som blir med på det sosiale, så de merker vel ikke om jeg finner på noe annet
Nabokona Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Klart det. Festen er ikke obligatorisk:) EDIT: eller nødvendigvis forventet. Det kan være mange grunner til at man ikke deltar. Ikke alle har oversikt over hvem som er der heller. Endret 19. oktober 2011 av Nabokona
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Hvis det var obligatorisk oppmøte på middagen måtte det isåfall ha stått en offisiell "leggetid". Hvordan skulle du ellers visst når det obligatoriske var over?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå