Gå til innhold

Kjedelig sexliv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært sammen med typen i 1,5 år nå og vi har det fint sammen! Det eneste er at jeg begynner å synes at vi kanskje har et kjedelig sexliv. Det går som regel i misjonærstillingen og han er veldig rett på sak med en gang. Kanskje jeg får et kyss eller to, men det er ikke så mye stryking og kosing og forspill før sex. Det virker som om han bare vil ha meg med en gang.. så holder vi på og han gjør seg ferdig etter en stund. Det er jo godt og jeg nyter det, jeg skulle bare ønske vi kunne prøve litt andre ting. Har prøvd å ri ham, men dette funker ikke så bra ettersom han sklir ut igjen og mener han ikke klarer å ha stå nok til vi klarer det igjen. Har også prøvd doggy som funket greit. Men likevel blir det ofte rett på sak og misjonæren som gjelder.

Hvordan få kjæresten med på et lenger forspill? Er gutter så kåt at de bare MÅ inn med en gang? Er ganske frustrerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har vært sammen med typen i 1,5 år nå og vi har det fint sammen! Det eneste er at jeg begynner å synes at vi kanskje har et kjedelig sexliv. Det går som regel i misjonærstillingen og han er veldig rett på sak med en gang. Kanskje jeg får et kyss eller to, men det er ikke så mye stryking og kosing og forspill før sex. Det virker som om han bare vil ha meg med en gang.. så holder vi på og han gjør seg ferdig etter en stund. Det er jo godt og jeg nyter det, jeg skulle bare ønske vi kunne prøve litt andre ting. Har prøvd å ri ham, men dette funker ikke så bra ettersom han sklir ut igjen og mener han ikke klarer å ha stå nok til vi klarer det igjen. Har også prøvd doggy som funket greit. Men likevel blir det ofte rett på sak og misjonæren som gjelder.

Hvordan få kjæresten med på et lenger forspill? Er gutter så kåt at de bare MÅ inn med en gang? Er ganske frustrerende.

ja dessverre :P

Skrevet

Jeg pleide å lese avisa mens det sto på, når jeg hadde sånt sexliv, det funka.

Skrevet

Neste gang dere skal ha sex, ta med deg en bok og se hva som skjer.

Skrevet

Så grei folk er i dag! :fnise:

Hva med å si at du trenger litt variasjon? Tenker fyren bare på seg selv eller? Høres litt sånn ut. Da typen min va sånn hver gang knep jeg beina sammen frem til JEG ikke orket å vente lengre, da va jo han sprengkåt, kom fort, men litt jobbing med munnen fikk den lett opp igjen ;) Hvor gamle er dere?

et tips når du rir er å ikke gå opp og ned, men mer frem og tilbake mens du sitter oppå. Da sklir den ikke like lett ut ;)

Gjest otrivin
Skrevet

- Kjøp speil ved siden av sengen eller ha sex foran speil, dyne er ikke lov

- Snakk med han og si det du nevnte her og se om han vil forandre det

- Bare skubb han over ende og si NÅ skal vi......... (eh, finn stilling på 101sexpositions.com eller hva det heter, google er din venn)

- Kjøp sexspill eller terninger, evt. andre leker

- Begynn å ta initiativ helt plutselig f. eks. ved bordet eller ute eller i bilen eller whatever

- Bare still deg i en stilling du vil prøve?

Kom ikke på så mye atm, men ja, kan jo være noe kan funke? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...