Daniel84 Skrevet 23. oktober 2011 #41 Skrevet 23. oktober 2011 Slutt med latskap, syt og snylt. Skaff dere en jobb. Sitt på kassa i rimi eller noe.. AAP er for de som er for syk til å jobbe, smartingen
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #42 Skrevet 24. oktober 2011 Slutt med latskap, syt og snylt. Skaff dere en jobb. Sitt på kassa i rimi eller noe.. Du kan da virkelig ikke være veldig smart! Du skulle nok bare visst hvor mange som sliter hardt med seg selv. Aap hadde aldri blitt innvilget om man ikke har grunn nok til det! Når man er så uviten som det du virker, er det bedre å holde munnen lukket. Jeg kan virkelig ikke noe for det, men sånne kommentarer er slemt! Skjønner du at sånne kommentarer kan såre folk?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #43 Skrevet 24. oktober 2011 Skal søke aap, men skjønner ikke helt hva man må for og få de? Blir man plassert i ulike bedrifter o.l? Skal til nav og høre, men spør her for og få innsyn i hverdagen til dem som har det Jeg får app mens jeg går til psykriater, alternativ behandling og fysio. Når jeg klarer har jeg en bedrift innen min interesse jeg kan jobbe litt hos. Opplegget er tilpasset min situasjon. Jeg er kanskje hos den bedriften 2-3 ganger i måneden bare, noe som skal trappes opp etterhvert. Også behandling 2-3 ganger i uken.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #44 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg ble innkalt til informasjonsmøte etter og ha registret meg på nav.no, hva går dette møte ut på? Hvor lang tid pleier det og gå fra det møtet til du er i gang ? motar betalinger osv? dårlig informasjon synes jeg Du får nok svar på det meste på informasjonsmøtet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå