Gå til innhold

Hvordan skal jeg gå fram?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest TS
Skrevet

Har gått til innkjøp av et lekkert blondekorsett med hofteholdere, stayups og hele pakka.Gleder sånn til å ta det i bruk hos kjæresten min, syns jeg blei utrolig sexy, rett og slett. Men så begynner jeg å tenke, hva skal vi gjøre? Har jo annet sexy undertøy også, men det er sånn som tas av når vi skal ha sex. Men dette syns jeg jo at jeg skal ha på meg, det er jo liksom noe av poenget. Men jeg blir litt sjenert, liksom. Vet ikke helt om dere skjønner hva jeg mener..

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Trenger jo ikkje ta av alt før sengekosen ;) Bare til å fjerne eit plagg og sette i gang, evt kjøpe matchende truse med fransk åpning :gjeiper:

Skrevet

Eventuelt droppe truse, eller ta den på ETTER du har satt på strømpeholderen og strømpene... - for da kan den tas av først ;) Sex med undertøyet på kan være ganske så artig! :fnise:

Skrevet

Eventuelt droppe truse, eller ta den på ETTER du har satt på strømpeholderen og strømpene... - for da kan den tas av først ;) Sex med undertøyet på kan være ganske så artig! :fnise:

trusen over stroppene til hofteholderen? ikke supersexy :P jeg ville droppet trusen eller funnet meg en med fransk åpning.

Et alternativ som jeg har gjort er å bruke stayups til hofteholderen. Det er ikke ideelt ettersom de er vanskeligere å feste til stroppene, MEN da får mannen tatt av stroppene, dra av deg trusen, OG strømpene blir værende oppe, neppe noen krise om stroppene er løse ;)

Skrevet

Kommer vel ann på hvordan trusen og hofteholderen ser ut da. Jeg bruker bare en enkel blondestring, og hofteholderen sitter lengre oppe og har detaljer som ikke går så langt ned.. Så om jeg tar trusen utenpå, er det egentlig ikke synlig... Bare praktisk ;)

Skrevet

Men hvordan går man fram??? haha! Kjøpte noe lignende sexy undertøy med hele pakka for nesten et år siden, ennå ikke turt å bruke det!!!

Skrevet

Men hvordan går man fram??? haha! Kjøpte noe lignende sexy undertøy med hele pakka for nesten et år siden, ennå ikke turt å bruke det!!!

Du sier at du har en overraskelse til mannen og sender ham i dusjen, ligg klar på sengen når han kommer tilbake :lur:

Eller når du føler du ikke får nok oppmerksomhet på kvelden og gubben bare sitter og ser tv: forsvinn inn på badet, ta på noe sexy sminke og undertøy. Garanterer deg at han HOPPER opp fra sofaen rimelig fort da ;)

Eller send et bilde av kanten på strømpene/hofteholderen på mms en times tid før han kommer hjem fra jobb. Da er han GARANTERT klar når ham kommer hjem ;)

Spis middag ute, fortell ham halvveis gjennom at du ikke har på deg truse, bare hofteholder og strømper. Funker også å gi ham en liten titt før dere går hjemmefra. Da tenker han på deg i undertøyet gjennom hele middagen, rekker å bli bra kåt da ;)

MASSE gøy som kan gjøres med fint undertøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...