LN* Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Hei! Jeg sliter litt med kvisete hud og vil veldig gjerne bli kvitt dette. Da jeg var på apoteket i dag så jeg en elektrisk kvisefjerner som var fra merket "Cleane" og kostet 599,- Siden produktet var såpass dyrt for meg lurer jeg på om noen har noen erfaringer med produktet før jeg eventuelt kjøper det? Takk for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Har aldri prøvd det, men har du prøvd isbiter på kvisene?
Gjest wiwiwao Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har veldig lyst til å prøve den også. Var på vitusapotek (oslo) for å kjøpe den, men de hadde ikke fått det inn enda. Noen som vet hvilket apotek som har fått den inn? Jeg har tenkt å kjøpe den så fort jeg finner ut hvem som har den inne.
Gjest Kenneth Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Alle apotekene i Apotek 1-kjeden kan skaffe den. Grossisten deres har den på lager. Jeg har prøvd den. Fikk en sånn kvise som er umulig å klemme ut, en sånn som sitter rett under huden og ikke vil komme ut. Prøvde denne Cleane elektrisk kvisefjerner på kvisen, og den forsvant etter sirka 22-23 timer. Helt utrolig.
Gjest Elle Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har veldig lyst til å prøve den også. Var på vitusapotek (oslo) for å kjøpe den, men de hadde ikke fått det inn enda. Noen som vet hvilket apotek som har fått den inn? Jeg har tenkt å kjøpe den så fort jeg finner ut hvem som har den inne. Har du fått tak i den? Hvordan virker den? Er den til å anbefale?
Gjest manneguiden Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Noen som har fått testa denne ut enda?
Hmmmmmm Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Denne er gammel. Men drar den opp tilfelle noen har erfaring med produktet:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå