Gå til innhold

TheBasics' hverdag


Gjest TheBasics

Anbefalte innlegg

Gjest shirleys-secret

Så starter jeg en ny dagbok for ørtende gang. Blir alltid så redd for at folk skal kjenne meg igjen, men nå når folk har kjent meg igjen uansett er det ikke så nøye.

Jeg er ei jente på 19 år som bor i en hybelleilighet i Tromsø. Studerer på universitetet her, og trives helt greit. Har en flott kjæreste, og livet er flott. Skal forresten til Tyrkia på lørdag, noe som gjør livet enda flottere!

Endret av TheBasics
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shirleys-secret

Holder på med eksamenskrivning/semesteroppgaveskrivning nå, og er drita lei. Har kun skrevet litt over to sider, og er nødt til å skrive minst fem sider totalt. Det er dritkjedelig, og jeg finner jo selvfølgelig ut at alt annet er mye bedre enn å skrive på oppgaven. Deriblant Kvinneguiden. :kjefte:

Imorgen skal jeg på seminar på ex.phil og senere på dagen er det veiledning til alle som har valgt samme oppgave som meg. Omtrent alle jeg har spurt skriver enten om et moralsk problem eller om genmodifisering. Ser dermed ut som at jeg er den eneste i arkeoligiklassen som har valgt denne oppgaven, yay me. Forhåpentligvis er jeg ferdig med oppgaven utpå kvelden slik at jeg kan pakke og dusje, for jeg skal nemlig hjem i klokken 7 på morgenen på fredag.

Videre på fredag skal jeg på min første arbeidsdag på ny jobb, noe som kan bli veldig spennende. Glede gruer meg veldig. Etter det skulle jeg egentlig til ei venninne som har burstad, men kjæresten jobber overtid så det ser foreløpig dårlig ut med planene. Typisk at bilen min er i ustand! Men men. På lørdag fyker vi avgårde til Tyrkia! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest TheBasics

Lenge siden jeg har skrevet her nå. Kjeder meg, så tenkte å oppdatere litt. Har byttet nick så ser at jeg er under feil gruppe nå. Altså burde jeg ikke vært under "O-S".

Siden sist har jeg sluttet på universitetet. Jeg har fått to jobber - en stilling som ekstrahjelp på klesbutikk og en 50 % stilling på en flyplass. Holder også på med et kurs slik at jeg kan jobbe som ambulansevikar i sommer. Har også søkt på lærlingplass som ambulanselærling i UNN, Trøndelag og Oslo, samt elektrikerlinja på videregående. Sistenevnte var igrunn bare for å søke noe. Av universitet har jeg søkt sykepleien og politihogskolen. Har litt alternativer med andre ord. Tja.. Jeg har også flyttet fra Tromsø og tilbake til bygda og blitt samboer med kjæresten. :rodmer: Ellers så skjer det lite nytt bortsett ifra at jeg skal bli tante til en liten gutt i sommer, gleder meg!

Akkurat nå er jeg på vikarkurset i Harstad. I morgen skal vi ha om AHLR, og som forberedelse skulle vi ha levert inn en "prøve" på 30 spm om temaet. Selvfølgelig har jeg utsatt dette så lenge jeg kunne, og nå når det begynte å haste så får jeg kun opp at siden ikke kan vises. Flott!

Skal møte opp 09.00 i morgen sååå :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...