AloeVera Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Lagde meg kveldsmat kl. 23 00 i går ca. Og da har jeg tydligvis glemt å legge leverposteien i kjøleskapet. Er en sånn ovnsbakt levepostei fra mills og lokket har også vært av. Så det ikke før nå ca 14.00. Er den trygt å spise eller burde kaste den?
Evitas Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Den ville jeg absolutt kastet ja, det er masse bakterier som har grodd i den i løpet av natten...
AloeVera Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 Trenger svar fort, sulten her jeg sitter.
AloeVera Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2011 Den ville jeg absolutt kastet ja, det er masse bakterier som har grodd i den i løpet av natten... Huff huff, ja dette jeg er redd for. Får kjappe meg til butikken å kjøpe ny
@laide^ Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg gjorde det samme sist uke, og da kastet jeg den. Kjedelig å ta noen sjanser
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg ville spist den. Til vanlig er jeg kresen, men 15 timer på benken tåler leverpostei (hvis den ikke blir satt inn i kjøleren igjen og spist senere, det ville jeg ikke gjort). Grunnen til mitt råd er at jeg har jobbet på kjøkken og i kantine og mange av smørbrødene står fremme fra morgen til kveld, også med leverpostei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå