Viljaa Skrevet 21. oktober 2011 #41 Skrevet 21. oktober 2011 Har flere venninner som prater veldig åpent ja. Men det er først og fremst om ONS eller folk de holder på med. Kjærester over lengre tid prates det ikke så mye om.
Gjest Wanted Skrevet 21. oktober 2011 #42 Skrevet 21. oktober 2011 På generell basis..? Hvordan klarer dere å skille generell sex-prat fra egne opplevelser? Vanskelig? Ingen som "klager" sin nød over typens størrelse/holdbarhet osv..? Jeg snakker aldri om slike ting til noen bortsett fra hun ene jeg nevnte tidligere. Vi deler alt. Men jeg har absolutt ikke sagt noe negativt om str eller holdbarhet! Tvert imot
Lena80 Skrevet 21. oktober 2011 #43 Skrevet 21. oktober 2011 Snakker ikke om nåtiden. Men det som er foreldet plaprer vi i vei om. Og fantasier kan også serveres. Bare med de aller nermeste venninner.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #44 Skrevet 21. oktober 2011 skulle til å legge til spørsmål om dette har forandret seg fra dere var yngre til den alderen dere er nå Ja det tror jeg. Som ung var det mer vanlig å være litt mer løsmunnet om ONS med veninneretc. Enn Som voksen.Hører ALDRI noen veninner i mer voksen alder ( 30+ ) snakke noe om sexlivet sitt.Hvis de sier noe i det hele tatt , beskriver de ingenting detaljert. De sier bare f.eks JA vi har det veldig bra sammen i senga / Eller synes ikke han var noe særlig ....Ingen jeg kjenner utleverer noen. Snakker heller ikke selv om mine sexpartnere med veninner.Annet enn at jeg kan si at jeg " roter med han nå ". Mer enn det trenger de jo ikke å vite. Ikke spør de mer heller. Ting endrer seg radikalt fra man er 20 - 30 +. Når det gjelder dette.Er min erfaring. Ungdom er løsmunnede. Det tror jeg er ganske normalt. Ettersom ungdom tenker mindre konsekvens og synes alt som er nytt, er spennende å snakker om.
Benedicte22 Skrevet 21. oktober 2011 #45 Skrevet 21. oktober 2011 Sier alt. Er ikke mye vi ikke vet om sexlivet til de andre i denne vennegjengen her nei!
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. oktober 2011 #46 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) spørs hvem det er. vet jo hvem som har sperrer for sånne ting og hvem som ikke har det. ei venninne kan jeg snakke om alt med. og da snakker jeg om alt. er som regel hun som kommer inn på tema. jeg føler meg litt slem, men ingen andre får vite det, så..... og da får man råd og tips i samme slengen hehehe Endret 21. oktober 2011 av Nuppdupp
Gjest Anuket Skrevet 23. oktober 2011 #47 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Nå snakker vi i min venninnegjeng om det meste, alt fra onani til stillinger osv. Jeg utleverer ikke partneren min, jeg forteller hva jeg liker, hva jeg har gjort og hvor eventuelt Men jeg forteller aldri om noe om min partner, ei hans preferanser, str. osv. Det blir litt feil. EDIT: må legge til at i denne venninnegjengen så er vi ca fire stk - resten av den større vennegjengen min deler jeg ikke dette med. Endret 23. oktober 2011 av Anuket
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #48 Skrevet 23. oktober 2011 Tja, jeg forteller litt, men ikke alt. Kan finne på å fortelle at vi har prøvd analsex, at jeg er fornøyd med penisen hans, eller dele teknikker jeg har lært meg angående suging. Men forteller ikke hvor stor han er, hva han gjør feil eller er dårlig på osv. Har som huskeregel at jeg kun forteller ting til venninnene mine som jeg hadde syntes det var greit at han fortalte til sine kompiser.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #49 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg snakker ikke noe om sexlivet til samboeren min og meg, hvis jeg i det hele tatt har sagt noe har det vært helt generelt og positivt. Jeg ser ingen grunn til å utlevere ham eller (indirekte) meg til venner, og i hvert fall ikke dersom disse vennene også av og til treffer samboeren min. Da jeg var yngre og hadde mer useriøse forhold fortalte jeg nok litt mer, mest morsomme historier (til folk som ikke er felles bekjente av den jeg hadde sex med, aldri felles venner) og om det var bra eller ikke.
Teqi Skrevet 14. november 2011 #50 Skrevet 14. november 2011 Jeg var på jentevors i helgen, da drev vi å testet ut masse stillinger for å teste hvordan de føles og om vi greide holde balansen osv. Da ble det kanskje endel størrelsesprat osv..
Gjest gjest- silje Skrevet 14. november 2011 #51 Skrevet 14. november 2011 Tja.. Har ei vennine som har vært i ett langvarig forhold akkurat som meg selv, og vi kan snakke om når vi har "tørkeperioder". Disse periodene opplever vel de fleste, og det er greit å kunne snakke med noen som har oplevd det samme. Ellers så hadde jeg blitt så utlipass av å få høre detaljer om andres sexliv/kropper/stillinger/utførelse, at jeg hadde gitt klar beskjed om at det hadde vært for grovt for mine sarte ører
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. november 2011 #52 Skrevet 14. november 2011 (endret) . Endret 14. november 2011 av Nuppdupp
Montos Skrevet 14. november 2011 #53 Skrevet 14. november 2011 Etter å ha blitt invitert på jentevorspiel noen ganger, kan jeg si at jeg vet veldig mye jeg IKKE har hatt behov for å vite. Der er praten langt mer rå og utleverende enn det vi gutta er vant til, det skal jeg love deg. Har også generelt inntrykk av dette. Husker jeg var med eksen på sånn jentevorspeil en gang, og der ble det utlevert svært mye informasjon som jeg egentlig ikke hadde trengt å vite. Var en drikkeleik den gangen som heter "Jeg har aldri" og hvor ene deltakeren f.eks sa "Jeg har aldri hatt analsex" dersom denne påstanden var gjeldene for deg også, så drakk man ikke. Dersom man hadde gjort noe av det som ble sagt på tur, så drakk man. Jeg måtte nok drikke på en del drøye ting. Morsomt, men likevell kan jeg ikke tenke meg at det er særlig kult å ha en kjæreste som sitter å utleverer slik informasjon på et vorspeil uten kjæresten tilstede. Nå gjorde jeg nettopp det, men det var greit for dama og vi var jo tross alt i samme rom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå