AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #21 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kan godt snakke om sex, men ikke om sexlivet til meg og kjæresten min Det er privat, og det er også han enig i.
Cathrine88 Skrevet 19. oktober 2011 #22 Skrevet 19. oktober 2011 De mannlige vennene mine snakker mye oftere og mer detaljert om sex enn venninnene mine gjør, så det er vel like individuelt som alt annet. Jeg ville aldri ha utlevert noen til venner, enten de var ONS, pulevenner eller kjærester. 2
Gjest Koseklumpen Skrevet 19. oktober 2011 #23 Skrevet 19. oktober 2011 Snakker gladlig om sex med venner, men går ikke inn på intime detaljer som jeg vet at partneren min ikke ville likt at jeg snakket om til andre. 1
Ethereal Skrevet 19. oktober 2011 #24 Skrevet 19. oktober 2011 Før var jeg alt for utleverende, og fortalte ALT til venninnene mine. Nå har jeg blitt mye mer privat, men kan fremdeles dele noe. Jeg vil si jeg er 90% privat.
MissStiles Skrevet 19. oktober 2011 #25 Skrevet 19. oktober 2011 Få venninner jeg snakker med om sex. Men ikke i detaljer når jeg er i et forhold.
Kosemose Skrevet 19. oktober 2011 #26 Skrevet 19. oktober 2011 Vel jenter og kvinner... Hvor langt går dere egentlig i snakkingen om sex, med venninner? Hvor mye utleverer dere kjæresten/samboeren/mannen ? Svært lite. Jeg kan antyde noe om hyppighet og om det er bra, men der stopper det. Orker ikke høre detaljer om andres sexliv heller.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #27 Skrevet 19. oktober 2011 Når det gjelder fast partner så går det mer på at "vi hadde en heftig kveld i går" og "jeg sovnet pga for mye alkohol". Ingenting utleverende og de lille som sies går på en selv eller noe positivt. Overhode ikke noe om størrelse eller prestasjon. På et ons så kan det komme en liten kommentar om at det overhode ikke funket, lite utstyr, feil setting osv.
Joe Skrevet 19. oktober 2011 #28 Skrevet 19. oktober 2011 Til venninner sier jeg abslutt ingenting, men så har jeg ingen jenter jeg kjenner godt nok til å prate om sånt med. Har noen kompiser jeg sikkert kunne pratet om stort sett hva som helst, men jeg ville nok ikke tatt med personlige detaljer om samboeren min, men heller mer generelt om sex.
Gjest "gjest" Skrevet 19. oktober 2011 #29 Skrevet 19. oktober 2011 Hvor mye detaljer vil man ha om folk man faktisk omgåes?
Jitrois Skrevet 19. oktober 2011 #30 Skrevet 19. oktober 2011 Her var det overraskende få som prater med venninner om sex! Jeg har lenge hatt for meg at de aller fleste jenter elsker å prate om sex, noe a la jentene i Sex and the City, men der tok jeg vel feil. I min vennegjeng har det alltid vært et av de mest populære samtaleemnene. Det skal sies at vi er en gjeng med 18-19 år gamle jenter som har et over gjennomsnittlig avslappet forhold til sex (i alle fall de fleste av oss), og ingen av oss er/har vært i særlig seriøse forhold. Kanskje er det derfor vi tar så lett på det - de vi diskuterer er jo gjerne folk vi aldri skal se igjen!
Gjest "gjest" Skrevet 19. oktober 2011 #31 Skrevet 19. oktober 2011 Å snakke om sex på et generelt nivå og være tøff i trynet da, er greit. Å utlevere sin kjæreste er ikke greit. 1
Gjest norah Skrevet 20. oktober 2011 #32 Skrevet 20. oktober 2011 Er veldig forskjell på hvem jeg går sammen med. I den ene venninne-kretsen snakker vi ganske åpent om det, men på et generelt plan. Dvs; morsomme historier - uten å nevne navn. Det er ikke uthenging av enkeltpersoner, man kan like gjerne fortelle om noe kleint man har gjort/sagt selv. Jeg har også fått ganske intime detaljer, men det har vært "som et ledd i gjensidig læringsutveksling." Ingen navn nevnes. Sistnevnte skjer sjeldent i plenum, da vi innad har veldig forskjellige preferanser. Hun jeg snakker mest med sex om har vanket mye med særdeles eksperimenterende folk(surprise), men igjen, vi forteller ikke så mye om oss selv i detaljer, det blir mer generelle diskusjoner om ting man forstår seg/ikke forstår seg på. I den andre snakkes det ingenting om det overhodet. Men joda - har opplevd gutter med tallerkenøyne når samtalen plutselig blir i det frekke laget. Noen få blir flaue, mens de fleste har ørene på stilk eller deltar selv. 1
Gjest otrivin Skrevet 20. oktober 2011 #33 Skrevet 20. oktober 2011 Snakker med "tvillingen" min, bestevenn jeg har vært med hver dag siden vi var 7 år om sånt. Men sier det ikke hvis det er noe jeg vet han ikke vil at jeg skal si da. Men har liksom sagt hvor stor den er og hvordan sex vi har osv, uten å utlevere han spesielt mye. Men han syns det er greit da
McAdams Skrevet 20. oktober 2011 #34 Skrevet 20. oktober 2011 Vi i vår veninnegjeng forteller hverandre alt, og det har vi alltid gjort. Alt fra mer generelle ting, til små detaljer.
Gjesten Skrevet 20. oktober 2011 #35 Skrevet 20. oktober 2011 Tja, det kan være veldig gøy å snakke om sex, så jeg gjør det i grunnen gjerne Men jeg tror ikke jeg pleier å utlevere mannfolka, i så fall bare på positive områder, som å si at sexen er bra, og det er vel greit? Eller?
AaaaK Skrevet 21. oktober 2011 #36 Skrevet 21. oktober 2011 Snakker vel strengt tatt om alt sammen. Usunn påvirkning fra sex og singelliv fra vi var 13 år...
Obelix Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #37 Skrevet 21. oktober 2011 hehe... nå kommer sannheten frem ja
Gjest Skrevet 21. oktober 2011 #38 Skrevet 21. oktober 2011 Snakker veldig lite om det egentlig,snakker vi om sex så er det på et mer generelt basis.
Cammomille Skrevet 21. oktober 2011 #39 Skrevet 21. oktober 2011 På generelt basis ganske mye. Privat er privat og det ønsker jeg at det skal forbli også
Obelix Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #40 Skrevet 21. oktober 2011 På generell basis..? Hvordan klarer dere å skille generell sex-prat fra egne opplevelser? Vanskelig? Ingen som "klager" sin nød over typens størrelse/holdbarhet osv..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå