Hecubaa Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Har noen sett denne i noen butikker i hovedstaden? Cravings!
Gjest Lottiplott Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Her i Vestfold har jeg sett den på flere RIMIbutikker - da burde det være samme i Oslo også Men har ikke sett den ennå.
Zzyzx Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Ica har den, på Storo stod det to paller rett ved inngangen til Ica...
otilie Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 noen som har sett lillehammer julebrusen i Telemark/Buskerud? (Notodden/Kongsberg/Drammen) eller hansa sin? Jeg har bare sett sånn julebrus med appelsinsmak her... wtf?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Ica har den, på Storo stod det to paller rett ved inngangen til Ica... Alt var borte vekk når jeg var der ved 18-tiden i går. Da stod det kun 3 paller med Pepsi Max ved inngangen. Tydeligvis riktig så populært. :-)
Zzyzx Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Jøss, jeg sverger på at det var flere hundre flasker der, både små glassflasker og de store 1,5-literne. Og det er ikke lenger siden enn på mandag.
vesla86 Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 noen som har sett lillehammer julebrusen i Telemark/Buskerud? (Notodden/Kongsberg/Drammen) eller hansa sin? Jeg har bare sett sånn julebrus med appelsinsmak her... wtf? På Meny Union Brygge i Drammen går det heldigvis an å få tak i ordentlig julebrus
Hecubaa Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2011 Rimi på Sagene hadde flere paller, hurra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå