Gå til innhold

Han snakker ofte om homofili...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg styrer litt med en fyr for tiden, vi har kjent hverandre i en månede nå.

Vi snakker mye om alt og jeg liker han veldig godt. Men det er noe jeg reagerer litt på...

Han påpeker for det første ofte at han ikke har noe i mot homofile, men at han hadde det når han var i tenårene. og det er jo greit nok, så lenge han har vokst fra det. Men så snakker han ofte om homofili generelt. En bekjent av han som er det. En venn han tror er det. En annen som han tror legger an på han. Og påpeker også ofte at han ikke kunne tenkt seg å ha sex med menn, få noe opp i baken...

Jeg merker jeg blir litt skeptisk over at han er så opptatt av homofile. Hva er greia? Er han enda homofob? Så er jeg litt redd for at han faktisk er homo selv :sjenert: Hadde aldri trodd det i utgangspunktet, men når han snakker så mye om det?

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har nok en del homoerotiske tanker, ja. Ingen normalt oppegående, heterofil mann ville snakket så mye om homofili :Nikke:

Du kan jo prøve å snakke veldig mye om lesber når du er sammen med han og se hvordan han reagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt en mann som snakker så mye om det, hvertfall.

Men han påpeker jo ofte at han ikke kunne tenkt seg det, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre om han faktisk kunne det. Er det noe jeg i det hele tatt burde ta opp?

Tenker jo litt at jeg ikke vil få sterke følelser og kaste bort tid på noen som egentlig liker menn.

Hvorfor burde jeg snakke mye om lesber?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende han er litt småhomofob fortsatt, men skammer seg litt over det, og prøver å samle tankene rundt det for å finne ut hva som er riktig?

At han f.eks. hadde veldig mye i mot det som ung, og nå brått har gode venner som er homofile, kan jo kanskje være en litt vanskelig omstilling, som han prøver å godta så godt han kan? At det bare tar tid, og han prøver å overbevise seg selv om at det faktisk er greit å ha homofile venner uten at det betyr at man vil prøve selv, eller noe.

Eller så har han litt lyst, men det er vel greit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det? Håper det hvertfall, heller det enn at han er homofil... jeg er jo forelska i han, så det hadde vært trist for meg ;)

Ja, hvis han er bi eller bare nysgjerrig, så er det jo greit selvfølgelig. For meg er homofile/lesbiske like normalt som heterofile, så jeg har ikke tenkt tanken på å snakke noe særlig om det eller gjøre noe big deal ut av det. Kanskje derfor jeg reagerer på at han gjør det så mye.

Han har jo hatt ekser og liker pene damer, og gir meg mange komplimenter om kroppen min. Så satser på forklaringen din, Joe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...