Gå til innhold

Hodepine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hodepine når jeg har mensen. Begynner 3 dager før mensen kommer og varer en uke.. ikke noe sånn migrene lignende men en sånn plagsom hodepine som er der fra jeg står opp til jeg legger meg. Veldog vanskelig å fungere godt på jobben. Paracet og ibux hjelper ikke... Er det noen som har noen råd? Bruker forresten Yasmin p-piller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Jeg har egentlig lignende problem bare at jeg har ikke mensen akuratt nå eller skal ikke få før om 3 uker. Har vært plaget med det siden en uke..:(

Gjest Solmåne
Skrevet

Begynte hodepinen å komme etter du begynte på p-pillen?

Du burde først og fremst komme deg til lege, og føre hodepinekalender, så kanskje det blir lettere å kartlegge problemet. Spesielt når ibux og paracet ikke funker. Så lenge du vet det ikke funker så trenger du heller ikke å spise på de.

Kanskje det kan være en idè å bytte p-pille merke om du har merket forskjell etter du startet på de. Cerazette kan b.la være et alternativ..

Skrevet (endret)

Jeg har brukt de lenge, men det er etter jeg fikk barn hodepinen en har kommet..

Endret av MiniMusa
Skrevet

Det kan være du får hodepine av barna? :fnise:

Men fra spøk til løk; Har du forsøkt Naproxen-tabletter under mensen i stedet for Ibux? Den har bedre virkning på menssmerter og mange andre plager som kommer med mensen. Verdt et forsøk ihvertfall.

Naproxen fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. Husker du ikke navnet i farta, spør om en tablett som funker bra mot menssmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...