Daniel84 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Har ei god venninne som har bursdag snart, men har ikke en anelse på hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave! Vi er veldig nære, men det er ei dame som har ALT... Og jeg vil heller ikke bare kjøpe noe for å kjøpe noe. Så.. tips?
bebisss Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Kjøp gavekort på en spa ferie! beste en jente kan ønske seg vil jeg tro ihvertfall, siden hun allerede har alt
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Hvor mye tenker du å bruke? Hva med revy/show til dere to sammen?
Daniel84 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2011 Kjøp gavekort på en spa ferie! beste en jente kan ønske seg vil jeg tro ihvertfall, siden hun allerede har alt Det blir nok litt dyrt... :/ Hvor mye tenker du å bruke? Hva med revy/show til dere to sammen? Tja, si det.. rundt 2-300 kanskje? Vi kjøper ikke verdens dyreste gaver til hverandre Men smart forslag!
Gjest Survival Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg hadde satt veldig pris på en bukett med blomster og et hyggelig kort Hvis du skriver noe koselig på kortet som du vil si til henne, blir gaven personlig også.
Daniel84 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg hadde satt veldig pris på en bukett med blomster og et hyggelig kort Hvis du skriver noe koselig på kortet som du vil si til henne, blir gaven personlig også. Kjøper nok blomster ja, men hadde tenkt noe utenom det også..
solkrem Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Be henne ut på en fin bursdagsmiddag? det hadde i alle fall jeg blitt utrolig glad for.
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 om du bor i oslo eller omegn, anbefaler jeg å kjøpe biletter til nytt på nytt og dra på det det gjorde jeg til mamma og min x-"svigersøster" for noen år siden, og det var en suksess! showet spilles inn i 2 timer på torsdager, og på tven klippes det ned til 30 minutter, og den 1,5 timen som ikke blir vist på tv, er ikke fordi det ikke ble så morsomt! - mere stikk motsatt det blir nesten for drøyt til å sendes på tv! nå var vi ganske heldige med gjestene da! ( harald eia og bård t. johansen) spander middag først, så nytt på nytt- showet ( eeeeller middag etter det da! )
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 Daniel, bor ikke du i Trondheim? Hva med å spandere på henne et arrangement under UKA? De fleste kule konsertene har vært, men de har jo fremdeles en del revyer osv.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Hva med en t-skjorte med bilde av deg, og skriften: jeg har verdens beste venn
Daniel84 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2011 Daniel, bor ikke du i Trondheim? Hva med å spandere på henne et arrangement under UKA? De fleste kule konsertene har vært, men de har jo fremdeles en del revyer osv. Jøss, hvordan visste du det? Jeg skal sjekke det ut! takk for tips
Daniel84 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2011 Hva med en t-skjorte med bilde av deg, og skriften: jeg har verdens beste venn Hahaha. Well, I am actually! Men da vil jo alle ha meg som venn. Det høres meget slitsomt ut.
Auri Skrevet 18. oktober 2011 #14 Skrevet 18. oktober 2011 Spaferie var vel kanskje litt i overkant, men jeg tror ingen jente eller kvinner sier neitakk til et gavekort på spa. De fleste steder tilbyr mange forskjellige behandlinger i forskjellige prisklasser. Her f.eks: http://www.glowbodyandmind.no/meny.html kan du få massasje ned i 290 kr (jeg hadde hvertfall blitt overlykkelig om jeg fikk gratis fotmassasje på spa...) Det tryggeste er nok å gi gavekort på et beløp, ikke en spesifikk behandling. Da kan hun velge om hun velger noe til den prisen, eller legger på litt selv og får enda mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå