Gå til innhold

Toastmasters planleggingstid?

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Hvor lenge i forveien involverer dere toastmaster i planer?

Vet ikke helt hva han trenger å vite nå og hva som kan vente.

Skulle tro han ikke trengte flere måneder på seg, men hvem vet.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg valgte å spørre vår toastmaster i mai i år, for jeg ser han så skjelden ansikt til ansikt....

Hadde sikkert ventet hvis jeg hadde truffet han oftere, men jeg syns det er mest realt å spørre ansiktet hans og ikke et telefonrør, så sant en har mulighet....

Så han får jo grudd seg et års tid.... :ler:

Sikkert myyye mer tid enn han trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Tusen takk :) Der var det mange tips.......

Han er spurt om å være og har takket ja. Spørsmålet er mere når vi bør sette ham i sving med slike ting som stod på den siden.........for alt vi vet er han sikkert i gang med tankerekkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte vår toastmaster i august og hun har jo vært med oss hele tia..Hun vet alt som skal skje...Så hun er godt med på å vite hva vi vil og hva som skal skje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IBE:Hun har som sagt vært med på alt.SEtt lokalet,vært med meg på kjoleprøving,diskutert meny med henne,taler,tid på taler,fotograf,blomster...Hva hun skal gjøre under bryllupet!

ja ALt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, så langt er ikke vi kommet. Kanskje bør vi tromme sammen til et lite bryllupsmøte like etter jul for å gå gjennom disse tingene.

Hans tlf.nr. skal stå i invitasjonene så jeg regnet med at jobben hans startet etter at de andre gjestene hadde fått vite hvem de evt. skulle henvende seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IBE:tlf nr til vår toastmaster skal også stå på invitasjonene..

Men hun er en god venninde så derfor blir det jo til att hun er med hele veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...