Daddysangel Skrevet 18. oktober 2011 #1 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har stripet håret blondt noen ganger nå, men begynner å bli litt lei av den ultrablonde fargen. Naturlig er jeg egentlig nokså mørk, men har ikke lyst på helt mørkt hår. Jeg vurderer å ta noen brune striper men har hørt di forsvinner raskt? Kan noen hjelpe meg med hva jeg bør gjøre? Har ikke så veldig lyst til å farge håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daddysangel Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 21. oktober 2011 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lebello Skrevet 21. oktober 2011 #3 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hei! Har gjort det samme som deg i mange år nå. Lyse striper i mitt mørke hår. Ville ha en forandring, så tok mørke striper når jeg var hos frisøren for to uker siden. Hadde litt ettervekst, så ble fint og mørkt oppå, mens de lyse stripene skinte ganske bra gjennom uti lengdene... Har nå farget hele håret mitt mørkt, deilig med en forandring! Synes forresten at det var en grei overgang, ble ikke den enorme forskjellen med en gang liksom når jeg tok stripene først, fikk vent meg litt til det før jeg ble helt mørk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daddysangel Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tok du helt mørke striper eller ? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lebello Skrevet 22. oktober 2011 #5 Del Skrevet 22. oktober 2011 Var vel 5 jeg tok, så ganske mørke ble de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 22. oktober 2011 #6 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg farget mørke striper på en venninne for litt siden. De forsvant ikke, men ble litt "blendet" ut når hun bleket etterveksten, så du må jo belage deg på å stripe både blondt og brunt hvis du skal ha sånne striper. PS: Det er ikke lurt å stripe veldig mørkt øverst, ta det mørkere under ellers ser det helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå