Gå til innhold

Hva kan dette være?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare si at jeg skal til lege imorgen dersom det vedvarer, men er likevel nysgjerrig og dum nok til å spørre på forum. :)

Jeg har hatt veldig vondt på høyre side abdomen de siste dager. Kan sammenlignes med elektriske støt/luftsmerter, men er ingen av delene. Når jeg kjenner med fingrene, så virker det som om noe er løst med nederste ribbein og det gjør vondt på dette ribbeinet når jeg tar på det.

Har gjort veldig vondt innimellom, men plutselig så går det over. Blir spesielt ille når jeg stresser eller er sliten.

Leveren og blindtarmen er jo på høyre side, så er ikke noen av disse som er affisert.

Men hva kan det være? Noen som har opplevd noe lignende?

Er redd for at det er noe med bukspyttkjertelen.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

det er liten vits å spørre om dette på dette forumet altså!

jeg vil ikke anbefale å gjøre det engang- for våres spekulasjoner kan bare gjøre vondt verre.

som jeg sier i alle andre liknene tråder- Ring til fastlegen å bestill time der med en gang det åpner i morgen tidlig!

Skrevet

det er liten vits å spørre om dette på dette forumet altså!

jeg vil ikke anbefale å gjøre det engang- for våres spekulasjoner kan bare gjøre vondt verre.

som jeg sier i alle andre liknene tråder- Ring til fastlegen å bestill time der med en gang det åpner i morgen tidlig!

Ja, jeg vet jo at det er liten vits. Men jeg vil likevel høre litt om andre har opplevd noe lignende :gjeiper:

Jeg er hypokonder, men takler slike ting greit allikevel. :D

Skrevet

Luft i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...