Gjest Shelob Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Kopiert fra en av dagens artikler på KG: "Vulgærlighet - Noen mister noe av deres "vulgærlighet" når de blir kjærester. Man blir for tekkelig og "pen" og synes kanskje ikke lenger at man kan tillate seg selv å slippe seg løs og hengi seg i seksualiteten. Man holder på formene og kan ende opp med å miste gnisten, mener Thuesen. - Mange tror at forholdet kommer av seg selv, og "så lenge vi elsker hverandre, skal det nok gå". Men parforhold krever tid og oppmerksomhet, og det er viktig at man har opplevelser sammen som bidrar positivt til fellesskapet, hvor man ser hverandre i et varmt og kjærlig lys. Hvis ikke mister man fort lysten og innsatsen blir dårlig fordi man ikke får noe igjen for det. " Bedre kunne jeg ikke sagt det selv. Har skrevet om det her inne før, så skal ikke utbrodere men hvor i huleste ble det av den småhorete jenta som forførte kjæresten sin jamt og trutt? Sukk.
Gjest Shelob Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Selvsagt ikke, men det er da irrelevant for innholdet i artikkelen.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Er vulgærlighet et ord? Tror heller det heter vulgaritet eller noe. 1
Gjest Raindrops Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen. Skulle trodd man heller ble tryggere når man er i et forhold, slik at man kan være enda mer seksuelt frigjort med kjæresten, enn man kanskje ville vært med noen andre. 3
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen. Skulle trodd man heller ble tryggere når man er i et forhold, slik at man kan være enda mer seksuelt frigjort med kjæresten, enn man kanskje ville vært med noen andre. Spørs jo om gnisten fortsatt er der eller om sexen blir ren rutine?
daemonia Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 For det første så var det et helt nytt ord for meg. Tror kanskje de kan trenge et aldri så lite kurs de som har funnet opp det ordet der Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen. Skulle trodd man heller ble tryggere når man er i et forhold, slik at man kan være enda mer seksuelt frigjort med kjæresten, enn man kanskje ville vært med noen andre. Og jeg er helt enig med Raindrops. En blir ikke mindre seksuelt frigjort av å være i et forhold. En føler seg jo bare mer trygg etter hvert enn en ville gjort med forskjellige som singel, og da blir en jo bare mer frigjort, og at "vulgæriteten" bare blir rettet mot en person. Tulleartikkel som så mye annet. 2
Gjest Raindrops Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Spørs jo om gnisten fortsatt er der eller om sexen blir ren rutine? Jo, og som man sier i artikkelen så må man jo jobbe for å få et forhold til å fungere. Men hvis man ser på sexen alene, så vil jeg fortsatt tro at det er lettere å være frigjort med en kjæreste, og så lenge resten av forholdet fungerer så kan jeg ikke se noen grunn til at man plutselig skal bli bluferdig. 3
Gjest Shelob Skrevet 21. oktober 2011 #10 Skrevet 21. oktober 2011 For det første så var det et helt nytt ord for meg. Tror kanskje de kan trenge et aldri så lite kurs de som har funnet opp det ordet der Og jeg er helt enig med Raindrops. En blir ikke mindre seksuelt frigjort av å være i et forhold. En føler seg jo bare mer trygg etter hvert enn en ville gjort med forskjellige som singel, og da blir en jo bare mer frigjort, og at "vulgæriteten" bare blir rettet mot en person. Tulleartikkel som så mye annet. Det har du faktisk rett i. Det blir vel å lage større problemer av noe som burde være enkelt å løse så sant forholdet ellers er i orden.
Gjest Shelob Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 Jo, og som man sier i artikkelen så må man jo jobbe for å få et forhold til å fungere. Men hvis man ser på sexen alene, så vil jeg fortsatt tro at det er lettere å være frigjort med en kjæreste, og så lenge resten av forholdet fungerer så kan jeg ikke se noen grunn til at man plutselig skal bli bluferdig. Det burde det i hverfall være... Det er vel heller resten av forholdet som skurrer.
Obelix Skrevet 21. oktober 2011 #12 Skrevet 21. oktober 2011 -alikevel er det mange som opplever at i ikke-bo-sammen tiden så er det vill sex her og der... mens man etter man har flyttet sammen så er det slutt på mye av det man gjorde så enkelt før. Som f.eks.. Morgensex.. som kjærester var man jo igang før man knapt var våken..mens etter samboerskapet er et faktum så må man plutselig pusse tenna først osv osv.. hehe 1
I Grosny Skrevet 21. oktober 2011 #13 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg synes at sexen var bra til å begynne med, men bare blir bedre og bedre. Vi er enda tryggere på hverandre, og hemninger forsvinner. Men det er sikkert noen som mister litt råskap når startforelskelsen har roet seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå