Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver

Fremhevede innlegg

Gjest Spinell
Skrevet

Enda verre er det om mannen liker chabby chick. Halshugg!

Åh, har hatt så lyst til å spore av tidligere diskusjoner med denne skrivefeilen :fnise:

Bare stille et bittelite spørsmål om hvordan man egentlig uttaler denne interiørstilen. "Kæbbi tsjikk"?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AZ HOLE HAHAHAHAHAH!!

Du tok den :fnise:

Trenger litt pynt i kjøkkenvinduet mitt. Pynt som tåler litt så kanskje jeg skulle sette opp de her bokstavene til glede for naboen. Søren heller. Nå fikk jeg en ide om å ha mange bokstaver og stave meg frem sånn at alle forbipasserende får en god dag.

Skrevet

Du tok den :fnise:

Trenger litt pynt i kjøkkenvinduet mitt. Pynt som tåler litt så kanskje jeg skulle sette opp de her bokstavene til glede for naboen. Søren heller. Nå fikk jeg en ide om å ha mange bokstaver og stave meg frem sånn at alle forbipasserende får en god dag.

Jeg kunne funnet på det samme selv, så jeg tok den der fort ja! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Åh, har hatt så lyst til å spore av tidligere diskusjoner med denne skrivefeilen :fnise:

Bare stille et bittelite spørsmål om hvordan man egentlig uttaler denne interiørstilen. "Kæbbi tsjikk"?

Jeg trodde det uttaltes "Sjææbby sjik"?

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg trodde det uttaltes "Sjææbby sjik"?

Aldri i verden om chabby chick uttales på den måten ;)

Shabby chic, derimot...

• Liker 3
Skrevet

Så deilig at det er flere som synes alle disse skiltene og bokstavene er litt vel populære for tiden, skjønner ikke hvorfor hundretusener av folk kjøper ting bare fordi de ser at det er populært i interiørbutikker og blader - utrolig kjedelig! Selv har jeg gått til motangrep med obskure vaser fra 50,60 og 70-tallet for tiden, som jeg har alt fra kjøkkenutstyr til telys og greiner i. Disse er blant favorittene: Dumler und Breiden ;)

Skrevet

Aldri i verden om chabby chick uttales på den måten ;)

Shabby chic, derimot...

Chabby chick hehe, Chubby Chick? :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Så deilig at det er flere som synes alle disse skiltene og bokstavene er litt vel populære for tiden, skjønner ikke hvorfor hundretusener av folk kjøper ting bare fordi de ser at det er populært i interiørbutikker og blader - utrolig kjedelig! Selv har jeg gått til motangrep med obskure vaser fra 50,60 og 70-tallet for tiden, som jeg har alt fra kjøkkenutstyr til telys og greiner i. Disse er blant favorittene: Dumler und Breiden ;)

Så litt kjent ut, men det gikk til Fretex. Gjorde jeg noen lykkelige da?

• Liker 1
Skrevet

Så litt kjent ut, men det gikk til Fretex. Gjorde jeg noen lykkelige da?

Sikkert! Dette er slikt som bestemødrene og kanskje mødrene våre hadde rundt omkring i huset og det finnes sikkert flere særinger enn meg, som jakter på slikt. ;)
Skrevet (endret)

Jeg vurderer å kjøre knallhardt på en tung, svulstig Chesterfield- møbel- stil jeg nå.

Med røkesalong, messinglysestaker, lysende globuser; ispedd dyrehoder og dyreskinn.

Det blir ikke mye cupcakes å få her i gården.

Endret av missLynch
  • Liker 12
Skrevet

Ingen av mine single jobbkompiser er i nærheten av å kunne finne på å handle eller (enda værre) like shabby chick møbler og stil. De kjører fortsatt på den typiske "ungkarsstilen" med mye svart og enkle linjer. Og det værste av alt er at jeg begynner å bli i samme kategori jeg også... Vi har nemlig samtlige lik TV-benk! :sjenert:

Skrevet

Haha, mye bra her!

Skrevet (endret)

Har også lurt veldig på de HOME bokstavene som jeg ser står i alle vinduer for tiden.

Og ikke minst den sommerfuglklokken som jeg ser i alle blogger og flere venners hus.

Endret av Lovebird
Gjest Blondie65
Skrevet

Har også lurt veldig på de HOME bokstavene som jeg ser står i alle vinduer for tiden.

Og ikke minst den sommerfuglklokken som jeg ser i alle blogger og flere venners hus.

Du mener kork-knekk-ligne-sommerfugl-klokke? Er jo stygg som bare faen ...

Skrevet

Jeg blir alltid litt forvirret av klokker uten ett eneste tall på. Foretrekker egentlig digitalklokker i diverse former, for da slipper jeg å "regne ut" hva klokka er. Vil jeg vite hva klokka er, vil jeg ikke studere ett maleri liksom.

Men, off-topc.

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg oppdaget den sommerfugl klokke for lenge siden, jeg syntes nesten den var litt sjarmerende. Et par måneder etterpå var den ALL OVER, alle hadde slik klokke, og desto mer jeg så den in real, desto mindre visste jeg hva klokka var haha

Skrevet

En skikkelig kul ting måtte være å masseprodusere sånn klokker med urverk som gikk feil vei, baklengs!

Man kjøper vel stort sett disse klokkene kun for å pynte opp, gjør man ikke?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...