Gjest Spinell Skrevet 24. oktober 2011 #161 Skrevet 24. oktober 2011 Enda verre er det om mannen liker chabby chick. Halshugg! Åh, har hatt så lyst til å spore av tidligere diskusjoner med denne skrivefeilen Bare stille et bittelite spørsmål om hvordan man egentlig uttaler denne interiørstilen. "Kæbbi tsjikk"? 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #162 Skrevet 24. oktober 2011 AZ HOLE HAHAHAHAHAH!! Du tok den Trenger litt pynt i kjøkkenvinduet mitt. Pynt som tåler litt så kanskje jeg skulle sette opp de her bokstavene til glede for naboen. Søren heller. Nå fikk jeg en ide om å ha mange bokstaver og stave meg frem sånn at alle forbipasserende får en god dag.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #163 Skrevet 24. oktober 2011 Du tok den Trenger litt pynt i kjøkkenvinduet mitt. Pynt som tåler litt så kanskje jeg skulle sette opp de her bokstavene til glede for naboen. Søren heller. Nå fikk jeg en ide om å ha mange bokstaver og stave meg frem sånn at alle forbipasserende får en god dag. Jeg kunne funnet på det samme selv, så jeg tok den der fort ja! 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #164 Skrevet 24. oktober 2011 Åh, har hatt så lyst til å spore av tidligere diskusjoner med denne skrivefeilen Bare stille et bittelite spørsmål om hvordan man egentlig uttaler denne interiørstilen. "Kæbbi tsjikk"? Jeg trodde det uttaltes "Sjææbby sjik"?
Gjest Spinell Skrevet 24. oktober 2011 #165 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg trodde det uttaltes "Sjææbby sjik"? Aldri i verden om chabby chick uttales på den måten Shabby chic, derimot... 3
absinthia Skrevet 24. oktober 2011 #166 Skrevet 24. oktober 2011 Så deilig at det er flere som synes alle disse skiltene og bokstavene er litt vel populære for tiden, skjønner ikke hvorfor hundretusener av folk kjøper ting bare fordi de ser at det er populært i interiørbutikker og blader - utrolig kjedelig! Selv har jeg gått til motangrep med obskure vaser fra 50,60 og 70-tallet for tiden, som jeg har alt fra kjøkkenutstyr til telys og greiner i. Disse er blant favorittene: Dumler und Breiden
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #167 Skrevet 24. oktober 2011 Aldri i verden om chabby chick uttales på den måten Shabby chic, derimot... Chabby chick hehe, Chubby Chick? 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #170 Skrevet 24. oktober 2011 Så deilig at det er flere som synes alle disse skiltene og bokstavene er litt vel populære for tiden, skjønner ikke hvorfor hundretusener av folk kjøper ting bare fordi de ser at det er populært i interiørbutikker og blader - utrolig kjedelig! Selv har jeg gått til motangrep med obskure vaser fra 50,60 og 70-tallet for tiden, som jeg har alt fra kjøkkenutstyr til telys og greiner i. Disse er blant favorittene: Dumler und Breiden Så litt kjent ut, men det gikk til Fretex. Gjorde jeg noen lykkelige da? 1
absinthia Skrevet 24. oktober 2011 #171 Skrevet 24. oktober 2011 Så litt kjent ut, men det gikk til Fretex. Gjorde jeg noen lykkelige da? Sikkert! Dette er slikt som bestemødrene og kanskje mødrene våre hadde rundt omkring i huset og det finnes sikkert flere særinger enn meg, som jakter på slikt.
missLynch Skrevet 24. oktober 2011 #172 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jeg vurderer å kjøre knallhardt på en tung, svulstig Chesterfield- møbel- stil jeg nå. Med røkesalong, messinglysestaker, lysende globuser; ispedd dyrehoder og dyreskinn. Det blir ikke mye cupcakes å få her i gården. Endret 24. oktober 2011 av missLynch 12
SmallTalk Skrevet 24. oktober 2011 #173 Skrevet 24. oktober 2011 Ingen av mine single jobbkompiser er i nærheten av å kunne finne på å handle eller (enda værre) like shabby chick møbler og stil. De kjører fortsatt på den typiske "ungkarsstilen" med mye svart og enkle linjer. Og det værste av alt er at jeg begynner å bli i samme kategori jeg også... Vi har nemlig samtlige lik TV-benk!
Lovebird Skrevet 25. oktober 2011 #175 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Har også lurt veldig på de HOME bokstavene som jeg ser står i alle vinduer for tiden. Og ikke minst den sommerfuglklokken som jeg ser i alle blogger og flere venners hus. Endret 25. oktober 2011 av Lovebird
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2011 #176 Skrevet 25. oktober 2011 Har også lurt veldig på de HOME bokstavene som jeg ser står i alle vinduer for tiden. Og ikke minst den sommerfuglklokken som jeg ser i alle blogger og flere venners hus. Du mener kork-knekk-ligne-sommerfugl-klokke? Er jo stygg som bare faen ...
Lutetium 71 Skrevet 25. oktober 2011 #177 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg blir alltid litt forvirret av klokker uten ett eneste tall på. Foretrekker egentlig digitalklokker i diverse former, for da slipper jeg å "regne ut" hva klokka er. Vil jeg vite hva klokka er, vil jeg ikke studere ett maleri liksom. Men, off-topc. 1
Kristina Skrevet 25. oktober 2011 #178 Skrevet 25. oktober 2011 Du mener kork-knekk-ligne-sommerfugl-klokke? Er jo stygg som bare faen ... Haha, det var virkelig stygt ja! Ser ut som en valp har tatt seg en god jafs!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #179 Skrevet 25. oktober 2011 Husker jeg oppdaget den sommerfugl klokke for lenge siden, jeg syntes nesten den var litt sjarmerende. Et par måneder etterpå var den ALL OVER, alle hadde slik klokke, og desto mer jeg så den in real, desto mindre visste jeg hva klokka var haha
Lutetium 71 Skrevet 25. oktober 2011 #180 Skrevet 25. oktober 2011 En skikkelig kul ting måtte være å masseprodusere sånn klokker med urverk som gikk feil vei, baklengs! Man kjøper vel stort sett disse klokkene kun for å pynte opp, gjør man ikke? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå