Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #141 Del Skrevet 23. oktober 2011 I dag så jeg et "HOME" skilt som hadde en fiffig klokke inni O'en. Den er vel på toppen av ønskelista hos alle "Shabby Chic"-fans der ute. Da jeg så den tenkte jeg på denne tråden med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #142 Del Skrevet 23. oktober 2011 I dag så jeg et "HOME" skilt som hadde en fiffig klokke inni O'en. Den er vel på toppen av ønskelista hos alle "Shabby Chic"-fans der ute. Da jeg så den tenkte jeg på denne tråden med en gang Hahaha, fancy skilt som viser hvor man er OG som forteller tiden, et varp! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #143 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så man ikke skal bli forvirret, det kan jo ikke bli bedre... Høhø!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #144 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kanskje det er et hint til brysomme gjester.. its time to GOOOO HOOOME Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 23. oktober 2011 #145 Del Skrevet 23. oktober 2011 Synes disse bokstavene er grusomme. Er litt som onepiece og uggs bare for voksne damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #146 Del Skrevet 23. oktober 2011 Må jeg nå slutte å bruke bokstøttene mine? Altså, de er i sølvfarget metall og jeg har en A og en Z. Får jo ikke stavet noen vettugt med de. Kan eventuelt suplere med noen andre bokstaver i shabby chic-stilen. Bør kanskje kjøpe bokstavene L H O E 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 24. oktober 2011 #147 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så morro at tråden min har så mange som er enige med meg, jeg var litt bekymra for om jeg skulle bli slakta når jeg starta denne, det var så mange som elska disse bokstavene at hvem kunne vel være imot? Absolutt en av mine favorittråder på dette forumet! Bra jobba, trådstarter, og aller andre som har kommet med fantastiske eksempler og nye brilliante ideer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. oktober 2011 #148 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Synes disse bokstavene er grusomme. Er litt som onepiece og uggs bare for voksne damer. Her jeg bor bruker faktisk voskne damer både uggs og onepiece, forstå det den som kan... Endret 24. oktober 2011 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #149 Del Skrevet 24. oktober 2011 Må jeg nå slutte å bruke bokstøttene mine? Altså, de er i sølvfarget metall og jeg har en A og en Z. Får jo ikke stavet noen vettugt med de. Kan eventuelt suplere med noen andre bokstaver i shabby chic-stilen. Bør kanskje kjøpe bokstavene L H O E AZ HOLE HAHAHAHAHAH!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2011 #150 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tente egentlig på ideen om å kjøpe D U S T! Det passer fint inntil drit og dra tallerkenen min :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #151 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har sett mest fuglebur jeg, sånne gamle "vintage" liksom. Husker hun ene på det der "hjelp, han pusser opp" på tv3 kjøpte ett gammelt fuglebur og hengte masse lekebiler inni det, for å ha til pynt på barnerommet Haha, det programmet så jeg!! Hun var opptatt av feng shui og å bringe naturen inn i hjemmet, noe som tydeligvis innebærer å henge opp plastbiler (!!!) i fuglebur. Jammen godt at det var HAN som skulle pusse opp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. oktober 2011 #152 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tente egentlig på ideen om å kjøpe D U S T! Det passer fint inntil drit og dra tallerkenen min :gjeiper: Anbefaler "T O S K" i stedet - dust kan jo bety støv på norsk. Apropos ... Folk går rundt med t-skjorter med Fcuk på og i Uggs ... (og crocs ... ... og onepiece) Jeg føler meg gammel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 24. oktober 2011 #153 Del Skrevet 24. oktober 2011 Anbefaler "T O S K" i stedet - dust kan jo bety støv på norsk. Apropos ... Folk går rundt med t-skjorter med Fcuk på og i Uggs ... (og crocs ... ... og onepiece) Jeg føler meg gammel ... Hjelper det noe at dette får meg også til å føle meg gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 24. oktober 2011 #154 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er nå nesten like morsomt at DUST kan bety støv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. oktober 2011 #155 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hjelper det noe at dette får meg også til å føle meg gammel? Nei. Er i grunnen bare å si til hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 24. oktober 2011 #156 Del Skrevet 24. oktober 2011 At menn orker å bo i shabby chic- helvete er for meg en gåte. Stakkars. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 24. oktober 2011 #157 Del Skrevet 24. oktober 2011 At menn orker å bo i shabby chic- helvete er for meg en gåte. Stakkars. Meg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 24. oktober 2011 #158 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enda verre er det om mannen liker chabby chick. Halshugg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 24. oktober 2011 #159 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enda verre er det om mannen liker chabby chick. Halshugg! Her om dagen når vi var å kjøpte nye stuemøbler, begynte jeg å tenke på det, om det er menn som frivillig kjøper sånn..og da hetrofile menn.. særlig siden det er strategisk plassert rundt kassaområdet også.. Nei, er glad jeg har min egen stil på huset jeg, og som samboer også liker og trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. oktober 2011 #160 Del Skrevet 24. oktober 2011 At menn orker å bo i shabby chic- helvete er for meg en gåte. Stakkars. At NOEN orker å leve i Shabby Chic helvetet ... er for meg en gåte. Fin ting til peishyllen "Shabby Chic Helvete". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå