Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Haha, disse var skikkelig shabby chic! Ikke noe for meg... Men man vet jo hvor de hører til, da, hjemme...

Edit: Skrivefeil!

Ja de kan ikke brukes på hytten!

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Husk å gå for tatovering så det sitter ordentlig.

Alternative ord kan for eksempel være F R A M, og B A K (i nakken).

For tungnemme legestudenter kan man jo avansere litt, kanskje tatovere inn C A R P U S på håndbaken?

Selv vil jeg tatovere inn en nedoverpekende pil på magen,

over pila skal det stå: T I S S E M A N N

Eller

</head>

<body>

er jo også en sak for nerder i nakken.

Gjest Blondie65
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som får en ubendig trang til å omrokkere på bokstavene rundt omkring. Angeånde shabby chic føler jeg meg lett overveldet av alt nipset og søtheten. Greit at mange menn ikke bryr seg så mye om interiør - men det må da gjøre noe med psyken å føle at man er innseperret i en fem år gammel jentes dukkehus?

Å tusen takk. Jeg VISSTE det var noe dette minnet meg om.

Kan det være at det er skadelig for små jenter å vokse opp i rosa soverom?

Skrevet

Herlig tråd! Jeg har hele tiden trodd det var meg det var noe galt med. Jeg HATER disse bokstavene. Og det som verre er: sånne wallstickers med sitater :spy:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er positivt overrasket over hvor mange som syns dette er superharry! Jeg synes de som går for denne stilen gjerne er lite originale og følger strømmen, mens de selv mener de er veldig stilbevisste. Jeg syns shabby chic er 00-tallets svar på "mot i brøstet-stilen" fra 90-tallet.

Har vurdert å kjøpe bokster for å sette D-U-S-T på hylla.

Enig! Jeg tror at de som hadde huset fullt av syreluta furu på 90-tallet, og som skrek høyest om «furuhelvete» i det der bytta hele interiøret noen år senere, er de samme som har «LOVE» osv på hylla i dag. Noen syns det er veldig behagelig å ikke tenke selv, rett og slett, uten at det nødvendigvis er noe galt i det (bare litt irriterende samt veldig lite miljøvennlig).

Jeg syns forøvrig det var en strålende hjemmekoseligidé med DUST på peishylla :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ja de kan ikke brukes på hytten!

Oi, dillema... Hvordan få det koselig på hytta da? :klo: hei vent - da kan man ha LOVE (eller NEW YORK, hvis msn er velstående og har råd til mange bokstaver) på hytta! Gennnialt! :tommel:

Gjest Blondie65
Skrevet

Oi, dillema... Hvordan få det koselig på hytta da? :klo: hei vent - da kan man ha LOVE (eller NEW YORK, hvis msn er velstående og har råd til mange bokstaver) på hytta! Gennnialt! :tommel:

Eller man kjøper gjenstander det står cottage på. Jeg skjønner at du er lite bevandret i Shabby chic verdenen altså.

Skrevet

Eller man kjøper gjenstander det står cottage på. Jeg skjønner at du er lite bevandret i Shabby chic verdenen altså.

:klaskepanne-smilefjes:

:ler:

Skrevet

Så morro at tråden min har så mange som er enige med meg, jeg var litt bekymra for om jeg skulle bli slakta når jeg starta denne, det var så mange som elska disse bokstavene at hvem kunne vel være imot? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg går utifra at du mente "man" her, men du ga meg en glimrende idè: M S N på peishylla.

Ikke så hjemmekoselig og hyttete, men definitivt in! De fleste har nok ett nærere forhold til MSN, enn til New York uansett.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg går utifra at du mente "man" her, men du ga meg en glimrende idè: M S N på peishylla.

Ikke så hjemmekoselig og hyttete, men definitivt in! De fleste har nok ett nærere forhold til MSN, enn til New York uansett.

Og så kan en jo skrive "Facebook" og sette i bokhyllen hvis man har god råd.

Skrevet

Og så kan en jo skrive "Facebook" og sette i bokhyllen hvis man har god råd.

Jeg vil ha BLU-RAY! :sjarmor:

Eller kanskje BLÅTUT.

"IRONI" (med hermetegn), kan også bli en schlager.

Skrevet

Oops, jeg skrev med mobilen, og da er det aldri godt å vite hva som blir resultatet... Men du vet - de fleste gode ideer kom til ed et uhel! Tror jeg skal ta patent på MSN-bokstaver til å dekorere heim og hytte med :takke:;)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg vil ha BLU-RAY! :sjarmor:

Eller kanskje BLÅTUT.

Blåtut :rulle:

Blå-Roy :)

"IRONI" (med hermetegn), kan også bli en schlager.

Sarkasme er også fint ...

Skrevet

Elsker denne tråden, haha :gjeiper:

Skrevet

Herlig tråd! Har aldri skjønt denne trenden... Eneste jeg har som ligner her i huset er bokstavene til sønnen min, ganske små, med dyr på hver bokstav, på døra hans. Til nød kunne jeg kjøpt en A og en Å og hatt A-en i begynnelsen av bokhylla og Å-en i slutten eller noe. ;)

Skrevet

Hehe, morro! :lol:

Skrevet

Jeg har aldri likt den bokstav-moten. Det er mest det teite, begrensete ordforrådet jeg har problem med, i tillegg til at jeg synes det er lite dekorativt - det er så mye annet jeg heller ville hatt på veggen eller peishylla... evt bare en tom hylle. Tror også det har litt å gjøre med at det er lite "typografisk" riktig; bokstavene plasseres med feil avstander, ulike fonter/størrelser etc, da mister man den estetiske verdien.

Ikke har jeg vært fan av shabby chic heller, men det er elementer derfra jeg synes og har syntes er fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...