AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #101 Del Skrevet 20. oktober 2011 I dag gikk jeg forbi en Kremmerhuset foretning, og så at de hadde tilbud på svære trebokstaver til 10kr stykket, da tenkte jeg veldig på denne tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 20. oktober 2011 #102 Del Skrevet 20. oktober 2011 I dag gikk jeg forbi en Kremmerhuset foretning, og så at de hadde tilbud på svære trebokstaver til 10kr stykket, da tenkte jeg veldig på denne tråden her Tilbudspris skulle vel tyde på at trenden er nedadgående. Søren, hva skal vi finne på å snobbe over da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2011 #103 Del Skrevet 20. oktober 2011 I dag gikk jeg forbi en Kremmerhuset foretning, og så at de hadde tilbud på svære trebokstaver til 10kr stykket, da tenkte jeg veldig på denne tråden her Hadde de Æ, Ø og Å? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #104 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hadde de Æ, Ø og Å? Nei, det la jeg ikke merke til, men de hadde blant annet noen svære A'er, H, U, O, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 20. oktober 2011 #105 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hadde de Æ, Ø og Å? La meg gjette: du skal stave stedsnavnet Æsøyvågen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2011 #106 Del Skrevet 20. oktober 2011 La meg gjette: du skal stave stedsnavnet Æsøyvågen Nammen! Det står jo allerede på kommuneskiltet, så DET trenger jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #107 Del Skrevet 20. oktober 2011 Godt å høre at det ikke bare er jeg som får en ubendig trang til å omrokkere på bokstavene rundt omkring. Angeånde shabby chic føler jeg meg lett overveldet av alt nipset og søtheten. Greit at mange menn ikke bryr seg så mye om interiør - men det må da gjøre noe med psyken å føle at man er innseperret i en fem år gammel jentes dukkehus? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2011 #108 Del Skrevet 20. oktober 2011 Godt å høre at det ikke bare er jeg som får en ubendig trang til å omrokkere på bokstavene rundt omkring. Angeånde shabby chic føler jeg meg lett overveldet av alt nipset og søtheten. Greit at mange menn ikke bryr seg så mye om interiør - men det må da gjøre noe med psyken å føle at man er innseperret i en fem år gammel jentes dukkehus? Hvorfor tror du jeg har så mange rare ideer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #109 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvorfor tror du jeg har så mange rare ideer? Haha, er du fanget i et av disse fransk landsstil dukkehjemmene? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. oktober 2011 #110 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har slike bokstaver på hylla i gangen, det står det "GTFO". <3 Jeg hater klissete LOVE og HOME og sånt. Æsj. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2011 #111 Del Skrevet 20. oktober 2011 Haha, er du fanget i et av disse fransk landsstil dukkehjemmene? :D Jeg kunne kanskje vært.. Men, nei! Var egentlig (Heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #112 Del Skrevet 20. oktober 2011 Husk å gå for tatovering så det sitter ordentlig. Alternative ord kan for eksempel være F R A M, og B A K (i nakken). For tungnemme legestudenter kan man jo avansere litt, kanskje tatovere inn C A R P U S på håndbaken? Selv vil jeg tatovere inn en nedoverpekende pil på magen, over pila skal det stå: T I S S E M A N N Må bare spore av litt: Det finnes jo faktisk mange varianter av dette, gjerne for oss som er litt mer geekete av oss: caps hvor det står <head>, t-skjorter hvor det står <front> foran og </back> bak. Og disse < og > er html-kode (sånt man skriver hjemmesider med) for å indikere <start> og </slutt>. Større avsporing: Jeg har et klistremerke jeg har vurdert å sette på min lille Harley - "I'm a bitch. I'm THE bitch. And it's MISS Bitch to you". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikk Skrevet 21. oktober 2011 #113 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg ga dette til en venninne, hun elsket det: http://epla.no/handlaget/produkter/249400/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellreven Skrevet 21. oktober 2011 #114 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Godt å høre at det ikke bare er meg som tenker folk er rare når de absolutt må ha slike sitater i hjemmet. Ei venninne har 'P-E-A-C-E' i stua, vurderte og kjøpe 'W-A-R' til henne i julegave, må jo jevne ut litt? Endret 21. oktober 2011 av Fjellreven 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #115 Del Skrevet 21. oktober 2011 Godt å høre at det ikke bare er meg som tenker folk er rare når de absolutt må ha slike sitater i hjemmet. Ei venninne har 'P-E-A-C-E' i stua, vurderte og kjøpe 'W-A-R' til henne i julegave, må jo jevne ut litt? Det minner meg om når vi var barn, og hadde sånne små trebokstaver i barnehagen så vi ble kjent med alfabetet. Kanskje det er det de driver med, frisker opp kunnskaper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #116 Del Skrevet 22. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 22. oktober 2011 #117 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg vil neppe overdrive om jeg mener at i annet hvert hjem jeg har vært i i det siste, så har disse bokstavene stått pent og tilfeldig på peishylla. Selv hos naboene til de folkene kan jeg se de stå i feks vinduskarmen i stua. Jeg har aldri forstått greia, er det bare jeg som er uvitende, eller er de greiene suupermoderne? Alle har de jo nesten, men de står jo bare der.. LOVE.. HOME.. ja, og så? hehe Ha ha, helt enig :D Er også lei av disse teite bokstavene, så for å "opponere" litt mot dette kjøpte vi "Faen" og satte i vinduskarmen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #118 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ha ha, helt enig :D Er også lei av disse teite bokstavene, så for å "opponere" litt mot dette kjøpte vi "Faen" og satte i vinduskarmen HAHAHAHAHHAHAH!! Hadde jeg gått forbi ditt vindu så hadde jeg smilt bredt og gitt deg Tommel opp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #119 Del Skrevet 22. oktober 2011 New York, ja... Den vrien har jeg gått glipp av! Tror vi må slå et slag for at man staver hjemstedet sitt med disse evinnelige bokstavene, i stedet. Tenk så flott det blir i de tusen hjem når de dekoreres med ord som Kolbu, Fauske eller Ørsta Blir jævlig dyrt om man bor på Nesoddtangen eller Brumundal. Blir ikke plass på peishyllen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #120 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er visst pynt nå, og ingen fugler skal inn i dem. Og du får de i mange varianter fra tre med hjerteutskjæringer til de i stål lignende materialer.. Vet ikke helt hva man skal med det.. Synes selv det ser litt snodig ut det samme med de ostelokkene alle brukte til å legge over sølvfat med masse fjær, kuler, lys, hjerteseiener, små engler og annet nips i... En sjelefriende. Hva skal man med alt dette - hva i all sine dager er det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå