Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

innvandringen har gjort norge utrygt.

Du tror at det kun er innvandring som gjør et samfunn utrygt?

Syke mennesker generelt gjør samfunn utrygge, og det spiller ingen rolle hvilken etnisitet det er snakk om. Hadde Norge vært fullt av 50 millioner, der ALLE var nordmenn, så kan jeg love deg at samfunnet hadde vært like utrygt.

Vi har barnemordere, voldtektsforbrytere og drapsmenn her allerede.

Kom tilbake til diskusjonen når du vet hva du babler om.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Patetisk av henne! Ingen ting å bry seg om. Stå for det du mener og gjør en kjempe jobb med det. Det er ikke innvandrere som ødelegger Norge, det er pessimister :fnise:

da terroren kom til norge var det en nordmann som sto bak. og ja det finnes andre nordmenn som gjør norge utrygt.

men du kan jo spørre alle disse tusen jentene som har blitt voldtatt på grotesk vis, alle kvinnene som har blitt banka og tiet i hel. det er så mange tusen mennesker du kan spørre som vil fortelle deg at norge blir utrygt av innvandring.

orker ikke lete opp statistikker og denslags nå, kan ta det en annen dag om ønskelig, men googler du litt så ser du.

Endret av solosuper10
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du tror at det kun er innvandring som gjør et samfunn utrygt?

Vi har barnemordere, voldtektsforbrytere og drapsmenn her allerede.

Kom tilbake til diskusjonen når du vet hva du babler om.

lol er du helt på bærtur? selvfølgelig har vi dette allerede, men vi trenger da ikke sitte å smile mens vi tar i mot en haug av barnemordere voldtektsforbrytere og drapsmenn vel?

nå er ikke alle det, men som du ser i media hver eneste dag så er det ikke få.

du mener at siden vi har x antall voldtekter drepte og misshandl i norge pr år så gjør det ingenting om vi mangedobler dette ?

Endret av solosuper10
Skrevet

Mange fordomsfulle mennesker i den tråden her, og selvfølgelig er alle de fordomsfulle anonyme.

Stå på som du gjør! ;) Det er alltid noen som ikke klarer å se ting fra et annet ståsted enn sitt eget, så hun gamle bitchen skal du bare glemme. :)

så fordi man er uenig i deg så ser man ting kun fra sitt eget ståsted?

Skrevet

De innvandrerne som ikke klarer å oppføre seg, er jeg helt enig ikke har noe å gjøre i Norge. Men de som flykter fra krig og fare, som er takknemlige for den sjansen de får i et nytt land med gode muligheter, har jeg ingenting i mot kommer hit.

Men syke voldtektsmenn er overalt, i alle land og alle nasjonaliteter. Norske menn klarer også fint å voldta, banke og true folk til å tie.

• Liker 2
Skrevet

Hei!

I byen jeg bor i, er det en organisasjon som handler om at alle ungdommer (fra 16-25 tror jeg) kan møtes, og det er det samme hvilken kultur du kommer fra osv. Jeg begynte der i høst og har møtt kjempemange forskjellige folk. Fra folk som er oppvokst i Norge fordi de er adoptert til folk som har flyttet til Norge det siste året, og vil lære seg å snakke bedre norsk. Dette synes jeg er utrolig positivt (i og med at jeg er AUF-er). Uansett gikk jeg forbi lokalet i dag da jeg var i byen, og så at de trengte hjelp med å bære inn noen møbler. Uansett skulle jeg ned igjen på gata fra lokalet for å hente en sofa, da det kom ut en litt eldre dame fra bygningen ved siden av og så rart på meg. Jeg bare smilte vennlig tilbake. Så sa hun "er det noen som skal flytte?" Da svarte jeg "nei det er ******* som har fått møbler som takk fra banken. Så begynte hun å le av meg og sa "Herregud. Norge blir snart okkupert av innvandrere og dere bare hjelper dem med å bli flere. De kommer til å ta over Norge staks". Da sa jeg tilbake "jeg kan ikke akkurat legge ned veto på at innvandringen skal slutte, men jeg kan hjelpe de som kommer til byen med å lære seg norsk og forstå hvordan vi tenker osv." Så sa hun at alt de gjorde var å ta pengene våres, og noe annet. Da svarte jeg at noen av dem faktisk jobber. Hun bare lo av meg og gikk..

Selv om jeg ikke blir lei meg av det folk sier til meg til vanlig, ble jeg veldig såret av at det hun sa til meg.

Tror jeg bare trengte å få det ut.

Jeg vet jo at det finnes mange som ikke liker at vi hjelper innvandrerne da, men jeg føler at det er en måte jeg kan hjelpe folk som vil bli hjulpet på..

Beklager rotete innlegg..

Jeg må bare svare deg på dette innlegget for å vise min største medfølelse. Desverre har også jeg møtt mennesker med slike holdninger. Som et samfunnsengasjert menneske er jeg opptatt av å dele mine meninger, samt å få innspill og motargumenter gjennom en god debatt, men når det kommer til dette temaet har jeg møtt veggen, rett og slett. I dag har jeg slått meg til ro med at det ikke er mulig å diskutere med mennesker som kommer med påstander som er så virkelighetsfjerne.

Det er som å forklare oldemor hvordan synkronisering av iphone 4 foregår. Det forutsetter en del basiskunnskaper før det i det hele tatt er hensiktsmessig å forklare noe som helst.

Kanskje dette gjør meg til en dårlig politisker, men likevel er mitt råd til deg, just let it go! Bruk heller din tid og energi på mennesker som har evne til å ta inn over seg det du sier.

• Liker 3
Skrevet

innvandringen har gjort norge utrygt.

Veldig gjennomtenkt utsagn...

Nå har det seg jo slik at TS er med på å hjelpe innvandrerne som allerede er her til å bli kjent med det norske samfunnet, slik at de ikke er med på å "gjøre norge utrygt". At noen ler av TS for å gjøre dette sier mer om dem enn om henne.

• Liker 4
Skrevet

Er det virkelig innvandrere du hjelper? Vi har jo hatt innvandringsstopp i flere tiår, og som ungdomspolitiker bør du omtale dem korrekt. Det er ikke flyktninger og asylsøkere du hjelper da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...