Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men da kan det være at personen blir sint på meg. :(

Jeg vet det, jeg er en tøffel. :klaske:

Personen har ingenting å bli sint for. Det er din (!) hylle. Flytt maten :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh! Nå var jeg nettopp inne på kjøkkenet og det er noen som har plassert masse mat i MIN kjøleskap hylle! Nå er det ikke plass til noe som helt når jeg skal handle i morgen.

Jeg fatter ikke hvordan folk kan være så uomtenksomme. Spesielt når de ikke kjenner meg en gang. :rasende:

Flytt maten ut og sett den på kjøkkenbenken.

Skrevet

Flytt maten! Hva skal den personen som har lagt den der liksom si, i verste fall? Den er jo han eller hun som har gjort noe galt.

Stå på krava! Du føler deg mye bedre etterpå. :)

Selv er jeg kjempestreng når folk roter på fellesområdet, ingen snille lapper her i gården (bokstavelig talt).

Skrevet

Flytt maten! Mulig de ikke tenkte seg om å la i feil hylle, men da lærer de i det minste til neste gang. Om det ikke er plass andre steder i kjøleskapet, så sett den på kjøkkenbenken. Skjønner ikke at folk ikke kan respektere andre i et kollektiv, trodde det var høy prioritet når man bor med andre.

Skrevet

Men da kan det være at personen blir sint på meg. :(

Hehe, det kan hende, ja. Jeg ville bare satt maten ned på hyllen under, altså, ikke på benken sånn at den blir ødelagt. Men jeg ville vært litt konsekvent med det. Finner du andres mat på din hylle, sett det på hyllen under. Enten så er det eieren av hyllen under som faktisk eier maten, eller så er det noen andre som bare trengte et sted å sette fra seg, og da bryr de seg jo ikke om hvilken hylle det står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...