AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #21 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har jobbet litt ekstra i dag, holder på å forberede meg til møte på mandag. Etter det gikk besøkte jeg venner, vi skulle egentlig ut på byen i dag men jeg ble trøtt etterhvert så jeg gikk hjem litt tidligere:) Hvilke film har du sett? Jobb på en lørdag ja, det blir man vel sikkert sliten av. Spesielt hvis man har jobbet hele uka i tillegg. Hva jobber du med? Jeg så Salt, var ganske spennende.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #22 Skrevet 22. oktober 2011 Jobb på en lørdag ja, det blir man vel sikkert sliten av. Spesielt hvis man har jobbet hele uka i tillegg. Hva jobber du med? Jeg så Salt, var ganske spennende. Ja, det kan du si;) Jeg jobber med mennesker:) Salt er en film jeg startet på men slo den av fordi den virket kjedelig, var sikkert ikke i nok film humør:)¨ Jobber du?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #23 Skrevet 22. oktober 2011 Ja, det kan du si;) Jeg jobber med mennesker:) Salt er en film jeg startet på men slo den av fordi den virket kjedelig, var sikkert ikke i nok film humør:)¨ Jobber du? Jobber ikke akkurat nå, det er jo sent! Nei, for å være litt seriøs så jobber jeg som IT-konsulent. Å jobbe med mennesker kan jo være så mangt, lyst til å spesifisere litt? Tror du må gi Salt en ny sjanse!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #24 Skrevet 22. oktober 2011 Jobber ikke akkurat nå, det er jo sent! Nei, for å være litt seriøs så jobber jeg som IT-konsulent. Å jobbe med mennesker kan jo være så mangt, lyst til å spesifisere litt? Tror du må gi Salt en ny sjanse! Mulig, jeg jobber som ped leder:) men vurderer bytte snart, jobber for mye til tider:)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #25 Skrevet 23. oktober 2011 Veldig enig i dette! Bildene i profilen din og hva du skriver om deg selv er det viktigste. Viktig med bilder av deg selv i forskjellige situasjoner (og ikke alle foran speilet på badet), gjerne flere med SMIL. Glem bilder av huset/bilen din, dette er i hvertfall turn-off for meg. Jeg synes ikke beskjedene du sender for å oppnå kontakt trenger å være så lange. Bare et par kommentarer (ikke om utseende) og spørsmål om ting i profilen hennes ville vært nok for meg. Først, bilder tatt på badet er turn-off for meg, skikkelig fjortisgreie. Og det med å vise at du faktisk har lest profilen er viktig. Da jeg var på Nettby sto det klart og tydelig, med store bokstaver at jeg *har* samboer, at jeg ikke la til ukjente som venner, at jeg ikke chatta på sånne lynmeldinger eller hva det nå het, at jeg ikke oppga MSNadressa mi osv. Allikevel kom det venneforspørsler fra ukjente, lynmeldinger poppa opp, og det kom Pm'er med: Msn? Eller: Singel du'a? (det var gjerne hele meldinga). Og de som ikke hadde bilde i profilen, de kunne godt sende bilde på mail, og ja, de hadde som regel dame/samboer/kone, og fikk beskjed om å ryke og reise... Jeg var ikke på Nettby for å sjekke, men for å holde kontakt med venner, og pga noen av gruppene der. Helt klart var det hvertfall at menn ofte ikke leser profiler... Noen sendte kommentarer til det som sto der, og da med litt humor. Da kunne jeg godt skravle litt, men var fortsatt klar på at jeg ikke var interessert i noe mer. Veldig mange skrivefeil er også turn-off. Slurvefeil kan alle få, som ikek i stedet for ikke, det er ofte fordi en skriver fort. Men, når man skriver nyskjerrig, så er ikke det en slurvefeil. Heller ikke når en bommer på o/å som i for/får, love/låve osv. Og hun/hennefeil er forferdelige. Hadde en sjef som brukte dem feil når han prata, som: Henne ringte meg i går. Jeg ringte hun i går*grøss* Les profiler skikkelig, og kommenter noe av det som står der, så er nok sjansen større for å få svar. Og ha en jævlig god forklaring på hvorfor du ikke har bilde i profilen, jeg hadde tolka det som om du var opptatt. Bilde på en datingprofil burde være en selvfølge...
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2011 #26 Skrevet 23. oktober 2011 Veldig mange skrivefeil er også turn-off. Slurvefeil kan alle få, som ikek i stedet for ikke, det er ofte fordi en skriver fort. Men, når man skriver nyskjerrig, så er ikke det en slurvefeil. Heller ikke når en bommer på o/å som i for/får, love/låve osv. Og hun/hennefeil er forferdelige. Hadde en sjef som brukte dem feil når han prata, som: Henne ringte meg i går. Jeg ringte hun i går*grøss* Ja, det er faktisk rimelig åpenbart at intelligens ikke er noe krav for å bli sjef. Ikke sunn fornuft heller dessverre. Les profiler skikkelig, og kommenter noe av det som står der, så er nok sjansen større for å få svar. Og ha en jævlig god forklaring på hvorfor du ikke har bilde i profilen, jeg hadde tolka det som om du var opptatt. Bilde på en datingprofil burde være en selvfølge... Jeg kunne aldri tenke meg å ha noe bilde liggende på en datingside. Det er altfor mange nysgjerrige folk i denne verden. Bilde er noe man utveksler når/før det kan være aktuelt å treffes IRL. Imidlertid må man jo beskrive seg selv i profilteksten, tenker jeg. Men da ikke bare når det gjelder utseende. Det er mye annet som er minst like viktig.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #27 Skrevet 23. oktober 2011 Mulig, jeg jobber som ped leder:) men vurderer bytte snart, jobber for mye til tider:) Hva skal du bytte til?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #28 Skrevet 23. oktober 2011 Hva skal du bytte til? Er ikke sikker ennå
Gjest Tidssone Skrevet 23. oktober 2011 #29 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg dater ikke lenger på nett. Manglende bilde _har_ som oftes en årsak. Det er utrolig kleint når man har skrevet med noen som beskriver seg som veltrent og kjekk og bildet som etterhvert blir sendt viser noe helt annet. På sukker er det utrolig mange menn som allerede er i forhold. Disse er også billedløse.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #30 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg kunne aldri tenke meg å ha noe bilde liggende på en datingside. Det er altfor mange nysgjerrige folk i denne verden. Bilde er noe man utveksler når/før det kan være aktuelt å treffes IRL. Imidlertid må man jo beskrive seg selv i profilteksten, tenker jeg. Men da ikke bare når det gjelder utseende. Det er mye annet som er minst like viktig. Da antar jeg at det ikke hadde vært noe problem for deg om motparten hadde vært bildeløs også? Eller er det bare du som skal "få lov" til det?
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2011 #31 Skrevet 23. oktober 2011 Da antar jeg at det ikke hadde vært noe problem for deg om motparten hadde vært bildeløs også? Eller er det bare du som skal "få lov" til det? Selvfølgelig ikke noe problem i seg. Men det er jo ikke det samme som at jeg ikke må like utseendet. Det blir veldig vanskelig å være i sammen med noen man ikke liker utseendet til. Selv om utseendet alene ikke er nok.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #32 Skrevet 23. oktober 2011 Selvfølgelig ikke noe problem i seg. Men det er jo ikke det samme som at jeg ikke må like utseendet. Det blir veldig vanskelig å være i sammen med noen man ikke liker utseendet til. Selv om utseendet alene ikke er nok. Nettopp. Men det er mye mer praktisk når du på forhånd vet at du liker utseende til personen, er det ikke? Du som er så praktisk mener jeg. Tenk å snakke sammen over lang tid for så å finne ut av utseende var helt skivebom? Bortkastet tid. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #34 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg fikk svar! :D TS Så bra! Etter å ha vært en stund på sukker så virker det som jenter/kvinner bruker søndagen til å svare på meldinger så langt de ikke har en løpende kontakt.
Steinar40 Skrevet 23. oktober 2011 #35 Skrevet 23. oktober 2011 Nettopp. Men det er mye mer praktisk når du på forhånd vet at du liker utseende til personen, er det ikke? Du som er så praktisk mener jeg. Tenk å snakke sammen over lang tid for så å finne ut av utseende var helt skivebom? Bortkastet tid. Joda, det er forsåvidt sant nok. Imidlertid kan man ikke stole på bilder heller. Bilder kan faktisk være veldig misvisende.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #36 Skrevet 23. oktober 2011 Så bra! Etter å ha vært en stund på sukker så virker det som jenter/kvinner bruker søndagen til å svare på meldinger så langt de ikke har en løpende kontakt. Det er vel ganske naturlig. Er jo da folk flest har minst å gjøre. TS
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #37 Skrevet 1. november 2011 Jaja, da nærmer jeg meg ferdig med 2 uker med nettdating. Må si det har vært rimelig laber respons. Men det må vel man kanskje bare regne med når man er gutt? TS
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #38 Skrevet 1. november 2011 Og når jeg faktisk klager på lite respons så får jeg melding. Det tror jeg at jeg skal fortsette med! TS
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #39 Skrevet 4. november 2011 Har ikke særlig informativ profil - og ikke bilder.. (har ikke profil nå da!) Men, jeg var innom en slik side.. og søkte litt rundt.. Da jeg fant en fin fyr.. sendte jeg ham en mail.. og fortalte litt om meg selv.. (ikke sånn fullstendig utleverende.. men også litt personlig.. "here i am"..) Fine fyren svarte meg (utrolig nok) og da kunne jeg sende over et bilde pr mail istedet.. Kanskje litt anderledes måte å "få/ta kontakt på" på slike sider.. Tror det handler mye om at det er en helhet og samstemthet mellom ord og bilder.. At profilen gir et bilde du føler du kan "se igjen".. når personen skriver med egne ord til deg.. og at dette igjen stemmer når du ser bildene.. Det er greit å være kritisk. Det er greit å være skeptisk.. også er det greit å satse litt Jeg dater fine fyren fortsatt - etter to måneder 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå