Gå til innhold

Masse ekkel utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så dritt lei av hele glufsa mi nå. Jeg har alltid hatt masse utflod, jeg MÅ gå med truseinnlegg hver eneste dag, hvis ikke blir trusa våt etter 5 min. Så må jeg gå rundt og ha det ekkelt. I tillegg så har det begynt å komme litt brunt slim HVER DAG etter at jeg begynte på pillen, 14 dager siden ca. Føler det alltid er noe ekkelt som kommer ut derfra, føler meg ikke akkurat sexy!! Fins det noen piller eller noe jeg kan gjøre for å slutte å produsere så mye drit og lort der nede?? :lete::(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du glemmer å ta pilen en dag så kan utfloden bli litt sånn brunaktig, av og til kan det også komme litt mensen.

Dette kan også skje hvis du ikke tar pillen samme tid hver dag.

Kanskje du burde snakke med en helsesøster?:)

Kanskje du har sopp? Da kan det komme utflod hele tide, og veldig ofte med litt frave.

Skrevet

Det kan godt hende det brune gir seg av seg selv om en liten stund. Det er ganske vanlig å få brun utflod av og til når man gå på pillen, spesielt når du nettopp har begynt, byttet pille eller glemt en pille. Det beste du kan gjøre for å forhindre det, er å prøve å ta pillen på så likt tidspunkt som mulig hver dag. Hvis problemet vedvarer kan du ta det opp med legen din neste gang du er der.

Skrevet

henger meg på her, for har samme problem selv.. Bortsett fra at jeg har hatt det slik i mange år, også når jeg ikke gikk på pilla, noe jeg ikke gjør nå heller. Ikke har det vært brunt heller, det er kun nå etter at jeg fikk satt inn kobberspiral..

Skrevet

Dere har sikkert rett i det med brunt og pilla. For jeg har glemt et par ja.. Men den vanlige utfloden er irriterende den også! Er det normalt å ha så mye at trusa blir våt med en gang?

TS

Skrevet

Folk har forskjellig mengde utflod, det er normalt. Hvis det er så mye at det er problematisk for deg, kan du høre med legen din neste gang du er der.

Skrevet

Jeg er AB #4..

Det er til tider problematisk for meg, spesielt siden jeg begynner å klø og blir sår så fort jeg begynner å bruke truseinnlegg. Dermed må jeg av og til bytte truse to-tre ganger om dagen :sukk:

Men jeg har også tatt det opp med legen, det eneste jeg får beskjed om er å bruke Vivag (eller andre melkesyretabletter). Da gjør jeg jo det, men så fort boksen er tom er problemet tilbake.. Så jeg vet ikke hva som kan hjelpe...

TS, har du prøvd Vivag? (ps, ikke meningen å kuppe tråden din.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...