Gå til innhold

Thirteen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp sett den og det var vondt å se på for det minnet meg på hvordan det var for meg på den alder. Hvor enkelt det er å falle inn med de feil grupper og ødelegge framtiden...En viktig film for både foreldrene og tenaringer. Har ikke så mye peiling på hvordan det er i Norge for tenaringer men allikevel jeg kan tippe mange sliter med noe av det samme tema som tås opp i dette film.

Ikke lett å ser på og ble minnet på en tid som jeg vil helst glemme..... :(

Skrevet

En film som gjorde sterkt inntrykk på meg! Vi var 6 stykk som såg filmen og vi var fra 16-25 år og alle likte filmen.. Kanskje jeg skal begynne å passe bedre på lillesøsteren min? :-?

• 2 år senere...
Gjest filmfreak
Skrevet

Denne filmen så jeg i går, og ville søke for å se om det var blitt skrevet noe om den her inne.. For dette er den beste filmen jeg har sett på evigheter!!!

Skremmende realistisk og viktig film, og jeg anbefaler den til ALLE!

Dere som ikke har sett den, men kan synes godt om en film uten "hollywood"-feeling i det hele tatt: SE DEN.

Noen fler her inne som har sett den? (Ser jo at dette er en gammal tråd)

Gjest gjest1
Skrevet

Enig, den er kjempebra!

Husker hun jeg så den med satt og rakket ned på dem under hele filmen "guuud så patetiske ass". jeg ble mer provosert av henne jo!

Legg også merke til at NINA MEYERS fra 24 sitter uti hagen deres! Snik.

Skrevet

den er kjempe bra!så den for et par år siden.

den minte meg og meg selv når jeg var på den alderen.

sterk film!

Skrevet
aldersgrense?

15 i norge..

Gjest Gjest
Skrevet

Oi, alle liker den, jo! Jeg så den for noen år siden, var vel 13-14 år, og jeg husker at jeg virkelig ikke syntes filmen var bra i det hele tatt!

hm, kanskje jeg bør se den igjen..

Nei

Gjest Gjest
Skrevet
Oi, alle liker den, jo! Jeg så den for noen år siden, var vel 13-14 år, og jeg husker at jeg virkelig ikke syntes filmen var bra i det hele tatt!

hm, kanskje jeg bør se den igjen..

Nei

jeg er 16 år nå

Gjest gjest1
Skrevet

Den er lettere å forstå når du ikke er på det stadiet de er selv. Da er det vanskelig å innse at sånn er det, tror jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte den filmen på dvd i fjor og den gjorde skikkelig inntrykk på meg også!

Den var skikkelig intens og realistisk.

Kom på nå at jeg fortsatt ikke har fått den filmen igjen av en venninne, og det er nå over ett år siden hun lånte den. Grrrrrrrrr! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...